^ Merhabalar sevgili ilk okurlarım :)^
Yeni bir başlangıç ve yeni bir aşk hikayesi. Ben bu kitabı Ocak ayının son haftası yazmaya başlamıştım. Bir önceki kitabımı bitireli bir hafta olmuştu sanırım. Bir akşam öyle oturuyordum yatağımda "Acaba nasıl yeni bir konuyla ilgili bir şeyler yazabilirim?" diye düşünürken birden "YAKIN MESAFE" yani kitabımızın konusu geldi aklıma. Ona daha sonra geleceğim merak etmeyin SMSKDKDK.
On yedi yaşındayım adım Eminenaz siz bana kısaca Naz diyebilirsiniz. Bölümler ilerledikçe diyeceksiniz ki "sen neler yaşadın be!". Size birazda kutap okuma ve yazı yazma aşkımdan bahsedeyim. Ortaokul altıncı sınıftaydım ve okulda bir kitap okuma yarışması olacaktı. Neyse dedjm "hadi bende gireyim ne olacak ki ?" O zamanlar yine kitap okuyordum ama çok ilgilenmiyordum. Hızlı geçeyim çünkü söyleyecek çok seyim var daha smdfkdmdk.
Üç veya dört kitaptan sorumluyduk orayı çok hatırlamıyorum. Girdim sınava benimle birlikte ama daha önce giren arkadaşlarımda vardı. Sonra mı ne oldu? Ben o sınavdan birinci olarak çıktım.İşte ondan sonra hayatım tamamen değişti ve kitaplarım ile ben olduk. Okudum , okudum aylarca yıllarca hep okudum. Bundan iki sene önce yani dokuzuncu sınıftayken (şuan on birinci sınıftayım) edebiyat öğretmenimiz bizden bir hikaye yazmamızı istedi. İşte o zamandan başladı yazma aşkı bende. O günden beri şiirler yazıyorum , şarkılar yazıyorum ve bir kitap biririp yeni bir kitaba başladım. Yani YAKIN MESAFE 'ye. Bitirdiğim kitap 40 bölüm 425 sayfa ve adı "DENİZ'İN MELODİSİ". O kitap benim herşeyim oldu. Bazen arkadaşım, bazen sevgilim, dostum, sırdaşım, annem, babam kısaca herşeyim oldu. Şimdi yeni bir dünya'ya girmemi saglayacak "YAKIN MESAFE'yi " yazıyorum. Daha önce dediğim gibi ocak ayının son haftası başladım ve ben bunları yazarken bugün bu kitabımda 21.bölümdeyim . Kitaplarımla yaşadığım bir anıyı anlatayım size.
Onuncu sınıftaydım ve o zamanlar bir "@beyzalkoc" kitapları hastalığım vardı.Karantina (aşkım smdmsm) serisini bir haftada bitirdim. Hatta ilk kitabını elime aldığım ilk gün hiç uyumadan bitirmiş ve okula öyle gitmiştim hiç unutmam. Neyse işte kimya dersindeyiz bende duvar kenarında oturuyorum. Sanırım serinin üçüncü kitabındaydım. Derste sıra'mın altında okuyorum. Bir ders boyunca okudum. İşte birkaç dakika kala hoca dersi bitirdi bende kitabı kapatıp ders kitabımın yanına koydum. Sonra başımı bir kaldırdım kimyacı yanımda. Şey dedi " Bu roman senin asıl dersin bu kitap değil de mi? " dedi ders kitabını gösterip tebessümle. Ama ben nasıl utandım bir bilseniz ashshshs. Böyle işte.
Neyse ımm kitabıma geçeyim birbirinden değerli okurlarım.
**Üniversite birinci sınıfın ikinci dönemi başka bir üniversiteye geçiş yapan ve tanınmış bir okul olan üstüne üstlük bu üniversiteye burslu olarak giren Umut ve koskoca fakültenin bilinen üç kişilik kız grubunun önde gelen ve yaşadığı onca şey yüzünden insanlardan uzak duran ve psikolojik sorunları olan Yeşim üzerinden şekillenir. Günler geçer ve bu birbirinden bağımsız iki kalp aynı ritimde karar kılarlar. Peki ya kolay olur mu onlar için herşey?...**
Daha fazla spoiler vermeyeceğim. Bu arada bana yazdıklarımı paylaşma konusunda, yani kısaca herkes gibi bana da cesaret veren Beyza Alkoç ( @beyzaalkoc )seni çok seviyorum bil bunu. İyiki sen varsın ve ablamsın keşke seninle tanışabilseydim manisa salihliye geldiginde. Ama olsun uzakta ki varlığın yeter :). Bu arada kendi kitabımı buraya yazarken 0 Kilometre'yi
okuyorum sksksm.Görüşmek dileğiyle sevgili ilk okurlarım görüşmek dileğiyle...
Sizleri çok seviyorum"<3"
Hoşçakalın:)
En güzeli AŞK ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIN MESAFE
RomanceBazı aşklar ne kadar yakın olsa da mutlaka bir mesafe vardır.Aşkları çok yakın ama birbirlerine çok uzaklar. Bu bir uzak mesafe aşkı değil yakın mesafe aşkı...