DUYURUUUU !!!

0 0 0
                                    



Evet Canlarım neden mi bir buradayız, ne için mi buradayız  ve biz niye buradayız? ÖDWSUEJWK tamam tamam çünkü heyecanlıyım. Kusura bakmayın ve bana kızmayın olur mu?

Neyse yeni bir konu buldum ve toparlamadan başka bir yere yazmadan direkt WATTPAD'e yazmaya başladım. Edebiyat hocasına okuttum ve ilgi çekici güzel bir konuya benziyor dedi. Ah canım hocam benim teşekkür ederim ☺️.

Tabi ki de buraya konuyu yazmayacağım çünkü Y.M'NİN  bölüm akışını bozmak istemiyorum. Zaten profilime bakıp ordan ulaşabilirsiniz. Ve takip etmeyi unutmayın lütfen canlarım.

Ama biraz aslında bahsetmek istiyorum yeni kitabımız dan. Bu sefer biraz değişik ama çokta tema'mı değiştirmeden bir konu aklıma geldi.

Biraz gizem ve çok aşk var. Kitabın adı;

" FIRTINA "

ASLINDA KİTABIMIZIN İSMİ İÇİNDE HATTA OLAYIN BAŞLADIĞI ŞEY İLE İLGİLİ. BİRAZ SPOİLER VERDİM AMA NEYSEEE ÖDWFQWG . IMM BAŞKA SÖYELEYECEĞİM BİR ŞEY YOK ASLINDA.

AAAA EVET EVET VAR ASLINDA.
ŞÖYLE BEN İKİ KİTAP İÇİNDE HEM TİKTOKTA HEMDE INSTAGRAM DA HESAPLAR AÇMAK İSTİYORUM.

BÖLÜMLER İLE İLGİLİ VİDEOLAR YAPMAK İSTİYORUM, KİTAPTAN KESİTLER PAYLAŞMAK İSTİYORUM. NASIL OLUR SİZCE ? AMA ÇOK DESTEK OLURMU BİLMİYORUM VE BU BENİ ÜZÜYOR YA OLMAZSA YA TUTMAZSA DİYE. AMA VAZGEÇMEK YOK YAPACAĞIM. SİZİN YARDIMLARINIZDA OLURSA MÜKEMMEL OLUR ;))

KİTAP'IN KAPAĞINI HEMEN AŞAĞIYA BIRAKIYORUM.


BU ARADA ARADA BİR ÇEKİLİŞ TARZI GİBİ YANİ KİMLERİN İSMİNİ EN ÇOK GÖRÜRSEM YORUMLARDA ONLARI YAPACAĞIM VİDEOLARDA ETİKETLEYECEĞİM. BELKİ BAŞKA ŞEYLERDE OLABİLİR SİZ HERŞEYE HAZIRLIKLI OLUN. BENİM SONUÇTA 😅

KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM BENİM:)

SEVGİ İLE KALIN...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAKIN MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin