Bir arkadaş grubu vardır. Bunlar tam olarak 6 kişiler. Hepsi de 16 yaşındadır. Hepsini tanıtacağım.
1.Asya:Siyah ve düz saçlı, gri gözlü,hafif esmer, kitap okumayı çok sever, çok meraklı, agresif, acımasız, saldırgan, sevdiklerine değer veren, biraz duygusuz bir kişidir.
2.Baran:Siyah saçlı, köyü kahve gözlü, buğday tenli, romantik, değer veren, yeri gelince sinirlenen, futbolcu, gitar çalabilen, sesi çok güzel, havalı, enerjik ve kıskanç bir kişidir.
3.Mina:Tatlı, kahverengi saçlı, gri gözlü, beyaz tenli, çok sakin, mutlu, yardımsever, hayvan bağımlısı, güzel, kitap okumaya bayılır, biraz korkak ve samimi bir kişidir.
4.Mert:kumral, yeşil gözlü, samimi, romantik, hayat dolu, yeri gelince sinirlenen, değer veren, sporcu, zeki, komik, eğlenceli, samimi bir kişidir.
5.Lara:Beyaz tenli,siyah saçlı, ela ve çekik gözlü, annesini kaybetmiş, sinirli, hayattan bıkmış, mutsuz, bazen enerjik, umursamaz, havalı, derslerine önem veren, intikamcı, sevdiklerine değer veren, müzik dinlemeye bayılır, voleybolcu bir kişidir.
6.Mary:Beyaz tenli , siyah ve çekik gözlü, siyah saçlı, biraz samimi, müzik dinlemeyi çok sever, eğlenceli, bazen sinirli,sevdiklerine değer verir, ayrım yapmaz, okulda çoğu kişi tanır, bazen mutlu bazen üzgün, birazcık korkak, yemek yemeyi çok sever, yardım sever bir kişidir.
Hepsi de çok iyi arkadaşlardır.2. Bölüm aşağıda⬇︎⬇︎⬇︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perili Ev
FantastiqueBir arkadaş grubu çok merak ettikleri için herkesin korktuğu yanına yaklaşamadığı korkunç perili bir eve giderler.Ve hikaye böyle başlar. İyi okumalar...