!"Bu arada hikayede sadece *bazı* kişiler gay v.b. dir bilginize"!
"Arkadaşlarla takılan ana karakterimiz bir gece terk edilmiş bir konakta sadece eğlenmek amaclı kankaları ile beraber ruh çağırma seansları yapıyorlardır . Sonucunda ise bir şey olmayıncada ayrılıp evlerine dönerler. Ana karakterimiz ise evinde rahat bir hayat yaşıyorken aniden anormal şeyler olmaya başlar. Ardından bunu farkeden karakterimiz ses ettmez . Ama ne zaman biri ana karakterimize zorbalık yaptığında , garip ve olândışı kötü şeyler zorbalık yapanı buluyordur. En sonunda ana karakterimiz ruhani karakterimizi görebiliyordur ama sadece o görebilir başka hiç kimse göremez . Zaman geçtikce ana karakterimiz ve ruhani karakterimizin aralarında bir kıvılcım oluşuyor ve bu kıvılcım acaba gittikce büyüyebilecekmi ?"♤ KARAKTER VE ÖZELİKLERİ ♤
( yalnız en çok çıkan karakterleri söyliyeceğim!! Okursanız iyi olur çünkü hikaye buna göre devam ediyor . Siz!! hemen bölüm atlayanlara diyorum !•'^'•! )Türkiye; cinsiyeti kız dır . Karakterimiz lise sona gidiyordur.
Ekonomisi "EH işte var bir şeyler" diyilecek kadar vardır . Dersleri pek iyidir ama matematik onu gebertir . Sözünü sadece kardeşleri , bazı müslüman ülkeler ve avrupa, asya daki birkaç ülkelere geçirtebilir . Popülerliği Askeri , Turizm , Türk mutfağı tarafindan vardır . Ara sıra olgunluk taslıyan , akıllı , güzel , etkileyicidir. Harika bir fİziğe sahip olduğu kadarda kekocul tavırları olan kızımız düşman ülkelerede ağzı 'nın payını vermesinide çok iyi bilir.Almanya; cinsiyeti erkek tir . Türkiye ile aynı sınıfdadır. Yetişkin gibi takılmayı seven gözlüklü birisidir. Derslerin hepsi pek iyidir . Bilgili olması sayesinde okulda ünlüleşen çekici , karizmalı , yakışıklı biridir . Genelikle Türkiye ile takılmayı sever . Orta yapılı bir fİziğe sahip olduğu kadarda disiplinli sadece ilgi isteyen kendisini bir şey zaneden biridir . Ekonomisi gün içerisinde geliştiği içinde sözü dinlenen birisidir.
Amerika; cinsiyeti erkek tir . Türkiye ile aynı sınıfdadır. Aşırı derecede ergen hareketleri sergilemeyi seven çocuk ruhlu herkese musalat olan kavga yı çok seven güneş gözlüğünü hiç indirmeyen birisidir. Dersleri aşırı kötü olmasına rağmen karnesi hep pek iyi olarak gözükür . Çünkü rüşvet herşeyin kilididir . Ünlü bir ülke ve ekonomisi harika olması sayesinde en çok onun sözü geçerlidir. Rusya ile düşman olduğu için Rusyaya ve diğer asya bölgesindeki ülkelere zorbalık yapar kendi sınıf arkadaşları bile dahil dir bu duruma oda onun eğlencesi. İri yapılı yakışıklı , havalı , karizmatik her gün yeni sevgili bulan babasına bile yürüyen birisidir. (bisexual dır)
Japonya; cinsiyeti kız dır . Oda Türkiye ile aynı sınıfdadır. Çoook tatlı ve sevimlidir . Tek bildiği şey shiplemek ve anime izlemektir . Her gün kedi kulaklı tac takıp gelir . Derslerde kötü olmasına rağmen ekonomisi ve ticareti baya bir ilerlemiştir . Çine aşık olduğu her yönden belidir . İsimlerin sonuna "chan yada kun" eklemese içi rahat ettmez . Sınıfın binevi aşko kuşkosudur . Shiplediği kişileri sevgili yaptırıp "bunlar benim eserim UWU" diyip durur . "1.55 boyundaağh" diye bir şarkı var ya işte onu G. Kore Japonya için yazdı . Gerçektende fiziği harika olmasına rağmen boyu kısa . Sözünü az kişilere geçirtebilir . Türkiye ile takılmayı çook sever . Türkiye ne kadar kafayı yesede piskolojisi bozulsada takılırlar işte .
Rusya; cinsiyeti erkek tir . Türkiye ile aynı sınıfdadır . İçine kapanık , suskun , kıyamet kopsa bile umrunda olmayan biridir.
Diğer Wattpad'cilerin yazdığı gibi göktelen gibi boyu karizmatik sexsi rus erkosu dur . Derslerde baya bi iyidir . Almanya ile yarişacak kadar vardır. Tek konuştuğu kişiler ise Çin , K. Kore ve
Arada bir de Türkiyedir . Bu son zamanlarda rusya üvey kardeşi olan ukranya ile savaş açtı ve buğday koridoru derken ekonomi derken bu ikili yakın bir arkadaş oldular. Rus şapkası ile yaşar. Baya bir iri yapılı boyu uzun fiziği mükemel havalı yakışıklı birisidir.Azerbaycan;cinsiyeti erkek tir . Lise sona gidiyordur ama farklı bir şubeye gidiyordur. Türkiye ve diğer kardeşlerine musalat olamayı çook sever . Eğlenceli , şakacı , kardeşlerini koruyan , cömert biridir . Dersleri idare eder . Sözünü sadece kardeşleri dinler . Ekonomisi Türkiye den yüksektir . Ve o yüzden Türkiye Azerbaycan ile kardeşliğini sorgular . Ermenistanı her okul çıkışı vurmaya gider o ve arkasında duran kardeşleri , arkadaşları ile . Pek popüler olduğu söylenemez . Bazen bir şey olduğunda ilk olarak Türkiye ve kardeşleri onu korur. Orta yapılı , boyu da orta Türkiye den biraz küçük , yakışıklı hayalperest birisidir.
"Neyse bea bu kadar yeter . Diğer karakterleri de siz kurgulayın" ♡ \(•'>'• )/♡
☆Byeeeeee!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumacı Şeytanım (Nazi X Türkiye)
Random( KAPAK TASARIMI BANA AİTİR BEN ÇİZDİM ! ) Selemeğh!!! bu benim ilk wattpad im umarım Türkiye ile ship lediğim RESAM ülkeyi beğenmişsinizdir !♡^♡! (Bu arada yazdığım bu hikaye hiç bir şekilde kopya ve onun gibi şeyler yoktur . Ben kendim hayal edere...