( Önceki Bölümden )
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬
Etrafta gördüğüm o şeyler yoktu . Ve hemen başımı yukarı kaldırarak tavana baktım... YOK anasını sattığım o çarpı işareti yoktu ! Nasıl yani gördüğüm her şey kabusmuydu ? Ama ama kabustayken ve rüya gibi şeylerdeyken acı hissedileblirmiydi ? Çünkü ben hissetim ! Onun kabus olmadığından çok eminim...
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬Kardeşim olan Azerbaycan Ben uyandığımda hemen göz yaşlarını silmeye başladı . Daha sonra kolarını birbirine sararak arkaya döndü . Sanırım bana trip atıyordu . Atmaya çalışıyordu ...
Ben : Ahğğğ triplenmenin s- sı- sırasımı azer ?
Azerbaycan : UHH !? bunu gece gelmeyip kardeşlerini endişelendirmekten başka bir şey yapmayan biri mi söyledi ?
Ben : Bak telefonumu evde untuğumu sende biliyordun ?
Azerbaycan : Hump !
Japonya : TÜRKİYE İYİĞHMİSİN BİR ŞEYİĞHN YOK YA !?
Ben : LAĞHN- BİR DUR BOĞACAKSIN HAYVANIMSI YARATIK !!!
Japonya : Ama- ama neden öyle dedin bana ?
Türkiye : Belimin içine etiniz diye olabilirmi ? Sizin yüzünüzden kesin kramp lara giriceğim !!!
G. Kore : Nasıl ya ?
Türkiye : Şöyle değerli kardeşim... Sen ile Japon neyse zayıftınız diye sorun çekmedim . Amaa bu 3 antilop yüzünden iyi bir fıtık olurum haberiniz olsun . Hakkaten ben sizi niye evlerinize bıraktım ? Cinler , itler falan sizi yeseydi keşke ! En azından bir şeye yarardınız !
Bu cümkeyi söylerken Amerikaya bakıyordum ve oda bana baktı ki ona söylediğimi çok iyi anlamıştı :)
Amerika'nın beni bu cümleden sonra vuracağını çok iyi biliyordum ama ben yatalakım...
Aq ilk defa yatalak olduğuma sevindim ?
Bakalım hangi kötü şeylere daha sevineceğim ?
Amerika aniden yanıma geldi ve numara yaparak hüzünlü bir şekilde konuşmaya başladı ;~ Oww Türkiye senin bu durumda olmanı hiç istemezdim -
YALAN !
~ Bizi daha doğrusu beni nasıl korkutun !?
KUYRUKLU YALAN !!!
~ Bir NATO üyesi olman ( Rusyaya dönüp bakar ) ve daha önemlisi benim arkadaşım olman... Ahh tanrım Türkiye sana bir şey olucak diye çok korktum anlıyormusun ha !?
NERESİNDEN SIÇIYOR BU !?
~ Bak Natodakiler senin için üzgün ve sana bir haberim var !
İyileştikden sonra tam 3 gün toplantılara gelmiceksin ! Bu senin dinlenmen için iyi bir haber !HAA !? SIÇTI SIVAZLADI SİFONUDA ÇEKTİ !!!
Aga aq sen 3 gün verdiysen Natoda o 3 günüde bana cehennem edersin .
Rusya'nın Amerikaya nasıl baktığını bir ben birde Allah bilir .
Elini arkaya atmış sanki arkada silah varmışcasına sağ elini arkasında tutuyordu . Aniden Almanya Amerikayı kenara itikliyerek ;~ Türkiye !? İyimisin çok korkutun çalışanlarım bana gecenin köründe beni sırtlayıp evime bıraktığını söyledi neden böyle bir şey yaptın !? Ahh tanrım asıl bu benim hatamdı sanırım birayı fazla kaçırdım... Oysaki içmiyeceğime yemin bile etmiştim . Çok özür dilerim
İşte gerçek bir arkadaş !
Nihayet doğru konuşan biri ahaha ne diyim bendede atalarımın kanı olduğu gibi o kudretli güçleride var !
Sonra Rusya bana garipser bir şekilde baktı ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumacı Şeytanım (Nazi X Türkiye)
Random( KAPAK TASARIMI BANA AİTİR BEN ÇİZDİM ! ) Selemeğh!!! bu benim ilk wattpad im umarım Türkiye ile ship lediğim RESAM ülkeyi beğenmişsinizdir !♡^♡! (Bu arada yazdığım bu hikaye hiç bir şekilde kopya ve onun gibi şeyler yoktur . Ben kendim hayal edere...