𝗛𝗮𝘁ı𝗿𝗹𝗮𝘁𝗺𝗮:
"𝗦𝗲𝗻𝗶 𝗺𝘂𝘇𝗮𝗻-𝘀𝗮𝗺𝗮'𝘆𝗮 𝗴𝗼̈𝘁𝘂̈𝗿𝗲𝗰𝗲𝗴̆𝗶𝗺 𝘃𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗶𝗯𝗹𝗶𝘀 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸𝘀ı𝗻"
Başımdaki şiddetli acı uyanmama sebep oldu. Aklıma ilk gelen şey o iblisin en son söylediği şeylerdi. Korkuyla fırladım ve elime baktım.Ama gayet normaldi? Yüreğime su serpilirken kafamı yavaşca yukarı kaldırdım.
Garip bir yerdeydim. Her tarafta kapı vardı ve çıkışı yok gibiydi. Biraz ilerlemeye kadar verdim. Tam yürüyecekken katanamın olmadığını fark ettim içimden "siktir.. Bi bu eksikti. " Diye geçirdim ve yürüyeme başladım. Yaklaşık 10dk sonra bulunduğum yerin değişmesiyle etrafıma bakındım.
Ordaydı! O lanet iblis ordaydı! BİDE ÜSTÜNE KATANAM ELİNDEYDİ! Hızlı bir şekilde üzerine atak yaptım ama benim aksime yorulan vücudum buna izin vermedi. Yavaşça yere çöktüm ve nefes aldım. İblis konuşmaya başladı "Aaa kendini bir katana için bu kadar zorlamamalısın. Güzellikkk~" Derin nefes aldım ve göz devirdim. Alışmıştım artık böyle sözlerine. Konuşmaya devam etti.
- "𝘒𝘢𝘵𝘢𝘯𝘢𝘺ı 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘪𝘳𝘪𝘮 𝘢𝘮𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴̧𝘢𝘳𝘵𝘭𝘢"
- "𝙣𝙚 𝙨̧𝙖𝙧𝙩ı?"
Piç bir şekilde gülümsedi ve
- " 𝘎𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨𝘦𝘤𝘦 𝘬𝘢𝘳𝘴̧ı𝘴̧ı𝘨̆ı𝘯𝘥𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘴ı𝘯? 𝘏𝘮𝘮? "
Ne demek istediğini gayet iyi anlamıştım. Ama beni böyle aşağılık ve onursuz bulması sinirime gitmişti. Tam bağırmak için ağızımı açmışken hiç tanımadığım bir iblisin sesi kulağıma geldi. Çok soğuk bir sesti.
- "hey douma! Şerefsizliklerini burda yapma. " Bunu diyen kişi douma adlı iblisin kafasına yumruğunu geçirdi.
Açıkcası bu çok ani olmuştu ve korkmuştum. Douma hemen kendini yenilemiş ve eski piç yüzüyle konuşmaya devam etti
-"𝘈𝘬𝘢𝘻𝘢-𝘥𝘰𝘯𝘰𝘰 𝘬ı𝘴𝘬𝘢𝘯𝘥ı𝘯 𝘮ı 𝘺𝘰𝘬𝘴𝘢? " Devam etti.
-"𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳𝘴𝘦𝘯 𝘶̈𝘤̧𝘭𝘶̈ 𝘺𝘢𝘱𝘢𝘳ı𝘻 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘨𝘦𝘦𝘦𝘭 "dedi.benim hakkımda konuşurken ben film gibi izliyordum. Gercekten cok rahatsız ediciydi... Akaza da kızarmışa benziyordu. Çaktırmamak için arkasını döndü ve soğuk bir sesle " ᴍᴜᴢᴀɴ-sᴀᴍᴀ ʏᴀɴıɴᴀ ᴄ̧ᴀɢ̆ıʀıʏᴏʀ, ᴄ̧ᴀʙᴜᴄᴀᴋ ɢᴏ̈ᴛᴜ̈ʀ"dedi.Evet bu sefer götü tutuşma sırası bendeydi.Katanamı doumanın elinden kaptıktan sonra hızla koşmaya başladım. Arkamda biri var mı diye kontrol etmek için kafamı çevirdiğim sırada bulunduğumuz mekan yine değişti. HAS SİKTİR! kafamı geri çevirdiğimde ise beklemediğim bir şekilde kimse yoktu. Yüzüme bir gülümseme yerleştiği sırada, bir nefes usulca boynumu gıdıkladı.

(Biz buyuz ama muzan bu formunda değil onu söyliyim)
Arkamdaki kişinin muzan olduğunu anlamamla 2.nefesini almasıyla birlikte karnımın deşilmesi bir olmuştu. Yüzüm acıyla buruşurken, bedenim yere düşmesin diye diğer eliyle boynumu tutuyordu. Sonrası yine karanlık.

(Bu iblis avcısı olduğumuz halimiz)
Uzun bir uykunun ardından uyanmıştım. Her tarafım ağrıyodu. Gözlerimi kırpıştırdım bir kaç kez. Görüntü netleşti ve karşımdaki iblisi seçebilir oldum. Karşımdaki iblis çok güzel bir kadındı.Gözlerindeki yazıya odaklandım. "Upper moon 6" Yazıyordu. O bir üst aydı! Kafamı odanın geri kalanına çevirdim. Başka bir iblis daha vardı.Erkekti.Zayıf, yeşil saçlı bir iblisti ve arkası dönüktü. Sanki bir şeye bakmamaya çalışıyor gibiydi.
Pek umursamayarak yattığım yerden ayağa doğru kalkmak için hamle yapmamla birlikte diğer iblisin neden böyle davrandığını anlamam bir oldu. Üzerimden düşen örtüyle birlikte vücudumun üst bölümünün çıplak kalması beni afallattı. Kız olan iblisin pek umrunda değildi. Erkek olan ise odadan çıkıp gitti. Hemen örtüyü geri üstüme çektim.kız olan iblis konuşmaya başladı.
- "Ben daki! Üst ay 6'yım.az önce odada duran iblis de abim. O da üst ay 6. Muzan-sama seni bana emanet ettii. Sonunda kalede kadın bir iblis olması beni mutlu etti. Erkekler arasında çıldıracaktım nerdeyse. Herneyse çok fazla konuştum yorgun olmalısın. " Kalkıp bana dolaptan bir kimono verdi. "İblise dönüşmenin ardından üstün çok yıpranmıştı. Bende çıkardım. Banyo yapsan iyi olur." Odanın diğer tarafındaki kapıyı gösterdi.
"Orası kalenin hamamı bütün iblisler orayı kullanır, kız ve erkekler ortaktır ama sorun etme. İblisler banyo yapmaya pek ihtiyac duymadıkları için genelde boştur. Benim gitmem gerek sana iyi banyolar :D" Dedi. Açıkcası dakiyi samimi bulmuştum. Bana verdiği kıyafetlerle birlikte , üstümü battaniyeyle kapatarak hamama yürüdüm. İçeri girmemle hemen etrafı kontrol ettim kimse olmadığını karar verdikten sonra battaniyeyi attım ve yavaşça suya girmeye koyuldum. Derken arkamdan tanıdık bir ses geldi
- "𝘈𝘮𝘢𝘯 😁, 𝘴̧𝘢𝘯𝘴𝘢 𝘣𝘢𝘬 𝘣𝘶𝘳𝘢𝘥𝘢𝘯 𝘨𝘦𝘤̧𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮 𝘷𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘶𝘨̆𝘳𝘢𝘺𝘢𝘺ı𝘮 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘮. 𝘈𝘮𝘢 𝘣𝘰̈𝘺𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘮𝘢𝘯𝘻𝘢𝘳𝘢𝘺𝘭𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘴̧ı𝘭𝘢𝘴̧𝘢𝘤𝘴𝘨̆ı𝘮ı 𝘣𝘪𝘴̧𝘮𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮.𝘚̧𝘪𝘮𝘥𝘪 𝘴𝘦𝘯 𝘴𝘰̈𝘺𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘢𝘤̧ı𝘬𝘤𝘢 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘥𝘢𝘷𝘦𝘵 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯, 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘪 𝘯𝘢𝘴ı𝘭 𝘵𝘶𝘵𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘪𝘮? 𝘏𝘮𝘮? "
___________________________________________
EVEEET. YİNE UZUN ZAMAN SONRA GERİ DÖNDÜM.
Hikayede dakiyi daha iyi biri yapıp, doumayı daha piç biri yapmaya karar verdim.
Şuan pek Kokushibo görünmese de ileriki bölümlerde gözükecek emin olun.
Vote atmayı unutmayın.🥺💗
658 𝘬𝘦𝘭𝘪𝘮𝘦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘦𝘮𝘰𝘯 - 𝗞𝗼𝗸𝘂𝘀𝗵𝗶𝗯𝗼
Viễn tưởng𝘜𝘱𝘱𝘦𝘳 𝘔𝘰𝘰𝘯 1- 𝗞𝗼𝗸𝘂𝘀𝗵𝗶𝗯𝗼 𝗠𝘂𝘇𝗮𝗻ı𝗻 𝗵𝗶𝘇𝗺𝗲𝘁𝗸𝗮𝗿ı𝗻𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗶𝗿𝗶 𝗼𝗹𝗮𝗻 𝗸𝗼𝗸𝘂𝘀𝗵𝗶𝗯𝗼 𝗯𝗶𝗿 𝗴𝘂̈𝗻 𝗯𝗶 𝗸ı𝘇𝗹𝗮 𝗸𝗮𝗿𝘀̧ı𝗹𝗮𝘀̧ı𝗿. 𝐊ı𝐳ı 𝐨̈𝐥𝐝𝐮̈𝐫𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦ı𝐝ı𝐫?𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐞𝐧𝐦𝐞𝐬𝐢𝐧𝐢...