Była sobie mała kotka o imieniu Kicia. Kicia mieszkała w przytulnym domku na skraju lasu. Była urocza, ale miała jeden wielkie lęk - bała się być sama.
Kicia nie lubiła być samotna. Czuła się niepewnie, gdy nie miała nikogo przy sobie. Jednak pewnego dnia spotkała kocią dziewczynkę o imieniu Miaucia. Miaucia była równie miła i towarzyska jak Kicia, a także miała wielkie serce.
Kiciu i Miaucia stali się najlepszymi przyjaciółmi od pierwszego spotkania. Spędzali ze sobą każdą chwilę, biegając po łąkach, wspinając się na drzewa i bawiąc się w ukrywanie.
Kicia odkryła, że gdy jest razem z Miaucią, jej lęk przed byciem samą znikał. Miaucia dawała jej poczucie bezpieczeństwa i pewności siebie. Razem pokonywali trudności, dzielili się radościami i wspierali się nawzajem w trudnych chwilach.
Dzięki Miaucii, Kicia nauczyła się cieszyć każdym dniem i przestała się bać być samotną. Z czasem ich przyjaźń przerodziła się w coś więcej - zakochali się w sobie i obiecali być razem na zawsze.
Od tego czasu Kicia i Miaucia żyli szczęśliwie, zawsze razem, dzieląc się miłością i przyjaźnią. A gdy Kicia czasem czuła się trochę zaniepokojona, wystarczyło, że spojrzała w oczy ukochanej Miaucii, by wszystkie lęki ustąpiły, a jej serce zapełniło się spokojem i radością.