7.

268 6 0
                                    

Jisung'dan

Tamı tamına bir saat, bir saat boyunca dosya düzenledim. Hem de yerimden hiç kalkmadan. Vay be jisung etkisi, tanrım lütfen yanlış yapmış olmim. Sadece bilgisayara geçirmiştim lütfen.

Çok vardı, fazla verdı. 3 tane vardı bu arada çok fazlaymış amınakoyim. Neyse bana göre fazla. Seungmin'i çağırmalıyım nerde benim aşkom??

Telefonumu çıkartıp seungmin hyung'un numarasını girdim ve arama tuşuna bastım.

Kimminmin kişisi aranıyor.

"Kimminmin kişisi şuan meşgul lütfe-"

"Anana mesaj atayım niye açmıyorsun min" kendi kendime söyleniyodum. Yine.. niye açmıyordu ki? Çok sıkıcı cidden.

Kimminmin×sincap

Sincap:
Hyung niye aramalarımı açmıyorsun??
Çook sıkıldım
Lan
Tırrek
Baksana
Aloo
Ayrı ayrı yazanlardan nefret ederim
Ama ayrı ayrı yazmayı çok severim
Hyuuunngg
Minmin
Hav hav
Heter lan öldün mü
(İletildi)

İletildi mi sadece iletildi mi sadece iletildi mi interneti mi açık değil lan gitsem mi yanına olm dosyalar nolcak hay başlarım dosyaya da işine de nerde chan hyung ona sorim

"Chan hyungg nerdesin? Burda bir sürü dosya var. Kimin bunlar?" Lan niye en başta aklıma gelmedi bu en başta sorsaydım keşke bir saatim boşuna gitmezdi.

"Onlar benim jis. Geçerken alacaktım ama unutmuş olmalıyım."

"Ah hyung öyle mi şeyy" "ney jis" " ben arasından bir tanesini yaptım ama" "ama?" "Yanlış yapmış olabilirim ona bakalım mı dicektim"

"Tamam jis bakarız şimdi. Başka bir şey dicek misin?" "Düşünim bekle." Elimi çeneme koyup etrafa bakınmaya başladım ben bişey dicektim ama ne haa şey lan "hyung seungmin mesajlarıma bakmıyor ne oldu biliyor musun?"

"Evet, merak etme bir şeyi yok sabah konuşmuştuk biraz başı ağrıdığı için doktora gidecekti ondan telefonu kapalıdır." "Kapalı değil bence meşgule attı beni." "İnterneti kapalıdır o halde jis. Tanıyorum sevgilimi bir yeri ağrıyorken telefona bakmayı sevmez."

"Tamam hyung demedik bir şey sevgiline" kıkırdamıştı neden kıkırdıyosun it sevmiyorum seni "çok sıkıcı hyug bir şeyler yapalım" demeye kalmadan o masasına geçmişti dosyaları unuttu aklı nerde bu çocuğun "hyung dosyaları unuttun" "onları birazdan yapacağım jis. Kalsınlar orda burada yer yok." "Tamamdır" çok sıkıldım aw yapacak hiçbir şey yok soylemerek dışarıya adımladım dışarı çıkmak istiyordum amaa patronum var benim onla uğraşsam da olurdu yok yok maaş veriyor yazıktır. Yerimde durup düşünmeye başladım derken bildirim geldi horoz ötüyordu lan horoz ötüyordu amınakoyim anırmamam lazım ya seungmin hyung yaptı yapacağını.

Telefonu hemen elime alıp sessize aldım ve gelen mesaja baktım. Boynagalava yazıyordu olm komik kaydetmişim harbi mesaja girdiğimde şok yaşadım. Amık bu beni görüyor mu

Boynagalava:
Günaydın sungie dışarıya çıkacaksın galiba çok mu sıkıldın?

Sungiee:
Beni mi görüyorsun?

Boynagalava:
Hadi ama soruya soruyla karşılık verme küçük adam

Sungiee:
Peki o zaman evet dışarı çıkacağım. HEYY gelmek ister misin

Boynagalava:
Hayır jisung teşekkürler
Hâlâ kim olduğumu öğrenemedin mi?

Sungiee:
Hayır. Doğru lan onu öğrenecektim unuttum ben bekle sorim bi

Telefonu kapattığım gibi etrafa baktım patronun odası haricinde oda yoktu yani benim olduğum yeri gören oda yoktu chan hyung var o da yerinde değildi zaten.

Merdivenden inmeye başladım görevlinin yanına gidip numarayı soracaktım. Nolur söylesin nolur nolur.

Aşşağıya inmeye başladım basamak sayıyorum neden lan sıkıldığım için evet bundan dolayı altı basamak indim resmen altı her neyse güvenliğin olduğu yere indim.

Güvenlik amca yerinde yoktu. Niye yoktu? İşini iyi yapamıyordu asla hem de.

Kendi kendime söylenirken arkanman güvenlik amca geldi çay almaya gitmiş adam günahını aldım neyse fazla yoktur bunun günahı bir şey olmaz.

"Güvenlik amca bişey sorabilir miyim?" Güvenlik amca önce bana sonra da etrafa baktı "Sor yeğenim" derken sigara çıkarttı amca bir ayağın çukurda zaten " ya sende burda çalışan herkesin numarası ve dimi" ben sorarken o da başını evet anlamında salladı "ben sana bi numara söylesem kim olduğu söyler misin?" Sigarayı üflediğinde öksürmeye başladı amca ölüyon ölüyoon "söyle bakim" olum işime yaramasan gelmem buraya.

Numarayı söylediğimde patron diye kaydetmiş adam olum niye "bu patronun numarası hayırdır niye sordun?" Hayatı sorguluyorum. Ulan mal jisung senin haddine ne ki birisine yazmak üstüne nude atmak onun üstüne de tanrım sana geliyorum. "Amca seninle birlikte o çukura ben de gelim mi?" Çukur ne derseniz bir ayağının altı çukur ya ondan şey ettim off sıçtım sıvadım amk "ne diyosun evladım" haklı dayı "amca giyorum ki ben ölsem ne olur ?" Amca düşündü baya düşündü olum bu kadar zor mu "bilmem, bir şey olmaz heralde?" Dalga mı geçiyon mk.

Yeter bu kadar sinirim bozuldu. Bu kadarabuk öğrenmemeliydim bünyeme zararlı hepsi birden. Patronmuş lan. Hangi patron acaba? Le minho mu yoksa yeonjun mu?

Lan yeonjun olsa hiç üzülmem var ya.

Telefonu elime alıp engelledşm amk tabiki yoksa ne bok yerdim.

"Boynagalava kişisini engellediniz."

"Engeli kardırmak için buraya basın."

Kaldırmayacağım için sıkıntı yok. Eve gitmem lazım hem de şuan. Çünkü hem sıkıldım hem de rezilim bir de depresyona girdim yeter üçüm ben artık üç.

fantezi, sever misin? MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin