În ce kdrama vei juca și cu cine?

15 0 0
                                    

"Inimi de cleștar"
gen romantic, comedie
cu Lisa (personajul Lisei va fi cel principal), Felix din Stray Kids și Suga din BTS
alte personaje principale: Săgetător, Capricorn, Vărsător
nr. de episoade: 16
un singur sezon
love trope: enemies to lovers ( de la dușmani la iubiți)

PLOT: Într-o școală de elită din Seoul, două bursiere pe nume Sorn (personajul Lisei) și cea mai bună prietenă a sa Mi-yeon (Y/N adică persoana care își regăsește zodia mai sus)  primesc o bursă de studiu în această instituție prestigioasă. Dorința lor este să se foculseze pe studiile lor și să-și depășească situația, dar acest vis este ruinat atunci când întâlnesc un grup de băieți problematici și îngâmfați care le bagă într-o încurcătura uriașă.

"Totul a început cu un bună și s-a sfârșit cu un la revedere"

gen dramatic, dragoste
cu Jisoo, Cha Eun-woo din Astro
zodii: Pești, Gemeni, Balanță
episoade:10
sezoane: 2
love trope: grumpy and sunshine ( persoane cu temperamente complet diferite, una e ca luna și alta ca soarele)

PLOT: Ji-a ( Y/N) visează să devină o mare dansatoare de Geommu, însă situația sa nu îi permite acest lucru. Din cauza unei vieți nefericite, aceasta trebuie să muncească diferite part-time jobs ca să se poată întreține pe ea și  bunica sa bolnavă. Viața sa s-a schimbat atunci când îl cunoaște pe Hyunjin ( Eun-woo) , patronul celui mai mare teatru din întreaga peninsula coreeană, care a început un un simplu bună la spital.

ATENȚIE: prietena Ji-ei din copilărie, Soyeon (Jisoo) îi fură iubitul și rămân împreună.

" The Loveless Fame"
gen romantic, comedie, muzical
cu Jennie, Song Kang, Mi-yeon of G-Idle și Shushua
zodii: Taur, Leu, Fecioară
nr de episoade: 20
un singur sezon
love trope: forbidden love (iubire interzisă)

SOUNDTRACK:  STAY by Blackpink
                               You and Me by Jennie
                               Gone by Rosé
                               Love Shot by EXO
         We can't be friends by Ariana Grande
                              As if it's your last- Blackpink
                              Shameless- Camila Cabello
                              One Kiss- Dua Lipa

PLOT: Dream (Y/N) este un kpop idol și membră al unei trupe foarte cunoscute pe nume BLUE SKINS, alături de Hannah (Jennie), Jisoo ( Shushua) și Young (Mi-yeon). Dream îl cunoaște la un music awards pe celebrul kpop idol G-Moon (Song Kang) cu care are și o relație. Când fanii lor află despre relația lor, vor urma să fie o mulțime de provocări. Admiratorii lor vor ca ei să se despartă cu orice preț.

"Apocalipsa: ZIUA Z"
gen horror, adventură
cu Rosé
zodii: Berbec, Scorpion, Rac
nr episoade: 16
sezoane: 3

PLOT: Este o zi normală, la liceu, unde elevi precum Yujin ( Y/N) și Chaeyoung (Rose) stau la cantină în pauză și savurează o porție delicioasă de Ramen. Dintr-o dată pică, curentul, haosul începe, oamenii de transformă în zombii, vampiri, vârcolaci etc. Trebuie să scape din liceu cu prețul vieții.




ATENTIE! Acum scriu o noua carte inspirata din cultura coreeana pe nume "Dragonul și Floarea de cireș". Puteți va rog sa va uitați pe primul capitol și sa mi ziceti cum vi se pare? Sper sa va placa!

Zodiac BlackpinkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum