#3 Δεν με παρατατε λεω 'γω

4.8K 430 26
                                    

I'd tell her to speak up

Tell her to shout out

talk a bit louder

Be a bit prouder

Yell her she's beautiful,wonderfull everything she doesnt see.....

Οι φωνες των little mix ηχουσαν στα αυτια μου οσην ωρα βρησκομουν στο αμαξι με τον Πανο να Φωναζει και να μου κανει κηρηγμα γιατι λεει του εκοψα την καλυτερη φαση με την Αγγελικη.Τωρα ποια ειναι η Αγγελικη δεν ξερω να σας πω.Χθες παντως την ελεγαν Μαρια και προχτες Χρυσα.Ετσι για να μην τον ακουω εβαλα τα ακουστικα μου και διαλεξα το παραπανω τραγουδι.Ειναι το αγαπημενο μου διοτι ξερω οτι με εκφραζει.Με ολο το bulling,την αποριψη και την ελλειψη αγαπης απο την μαμα μου(αν μπορει ακομα να λεγεται μανα),ξερω πλεον οτι θα επρεπα να εχω πει κατι.Να εχω υπερασπιστει τον εαυτο μου.Κατι που ομως δεν εγινε ποτε.

Κανε 10 λεπτο μετα φτασαμε στο σπιτι.Πριν Ο Πανος προλαβει να παρκαρει ειχα ιδη βγει απο το αμαξι και ετρεχα προς το σπιτι.Μπηκα μεσα και το πρωτο πραγμα που ειδα ηταν 2 ζευγαρια παπουτσια πεταμενα στο χολ,δυο μπουφαν και δυο μπλουζες.ΑΓΟΡΙΑ!

Ο Αρης βγηκε απο την κουζινα και με κοιταξε.Περασα διπλα του τρεχοντας προς το δωματιο μου χωρις να του πω τιποτα.Δεν υπηχε και τιποτα να του πω βασικα.Δεν εχουμε τιποτα κοινο μεταξυ μας εκτος απο το αιμα μας, το ιδιο DNA, τα ιδια καστανοχρωμα μαλλια και τα καστανα μας ματια.Εφτασα στο δωματιο μου και ξαπλωσα στο κρεβατι μου σκεφτομενη οτι εγινε σημερα.

Κοιταξα το ρολοι μου.ωχ πηγε 5:30!σε λιγο τελιωνει το teen wolf και θα παρει τηλ. η Ιωαννα να αναλυσουμε - Βασικα εκεινη να αναλυσει-το επισοδειο.Πιανω το κινητο μου και το κλεινω.Να διαβασω και τιποτα.Με ολα αυτα που εγιναν δεν ανοιξα βιβλιο.

3 ωρες μετα

Ειχα τελειωσει το διαβασμα,ειχα ανοιξει το κινητο μου και ημουν Ξαπλωμενη στο κρεβατι ακουγοντας τα γελια του Αρη και των κολλητων του.Του Διονυση και του Σαββα.Τα καλυτερα παιδια!*note the sarcasm*οταν χτυπησε η πορτα.

"Μυλτουλα;θα μου ανητσεις την πολτα?"ακουστηκε η γλυκια ψευδη φωνη το 9 χρονου ζιζανιου.Του Χρηστου.

Ανοιξα την πορτα παριστανοντας την θυμωμενη.

"τι Θες"τον ρωτησα

"συνωμη δεν το θελα.στο υποθχομαι δεν θα κθ-κθ-κθ"δεν τον αφησα να στραμπουλιξει αλλο τη γλωσσα του.Τον πηρα αγκαλια και τον εβαλα στο δωματιο μου.Ξαπλωσαμε στο κρεβατι μου και ακουγαμε μουσικη μεχρι που τον πηρε ο υπνος.Τοτε κατεβηκα στην κουζινα για να πιω λιγο χυμο.Οι φωνες ειχαν σταματησει.Που να ξερω οτι τα γομαρια θα ηταν ακομα εδω?Φορουσα μονο ενα κοντο σορτασακι με μια μαυρη μπλουζα μεχρι τον αφαλο γιατ ημουν σπιτι και εκανε ζεστη.Μπηκα στην κουζινα και εισα τον Διονυση με το κεφαλι στο ψυγειο.

"ρε μαλακες που ειναι οι μπυρες;"ρωτησε χωρις να γυρισει το κεφαλι του.Με τον ρυθμο που πινουν αυτοι θα μου καταντησουν αλκοολοικοι.και τι θα τους κανω μετα.ειναι και οι τρεις 2 μετρα ο καθενας.

"δευτερο ραφι πισω απο το γαλα."απαντησα ανοιγοντας το ντουλαπι να παρω ενα ποτηρι.

"οπα Μυρτω εσυ εισαι"ρωτα το βοδι.Γιατι οποιος κανει παρεα με τον Αδελφο μου ειναι ζωο.Μεχρι στιγμης ο Διονυσης ειναι βοδι,ο Σαββας μοσχαρι και ο Αρης γαιδαρος.

"οχι !το φαντασμα μου"απαντησα ενοχλημενη.

"οπα ρε μωρο πως ομορφυνες ετσι;Ποσα κιλα εχασες ρε συ;"ρωτησα καθω ερχοταν κοντα μου κολλωντας με στον τοιχο.Ναι ηταν ιδη μεθυσμενος.

"ρε ξεκολλα απο πανω μου"του φωναξα αλλα αυτος ουτε που κουνηθηκε.

"ελα δωσε μου ενα φιλακι μοοουυυ"

"μοουυ κανουν οι αγελαδες μαλακα"του απαντησε μια φωνη απο πισω μας.Και αυτη την φωνη την ξερω.Ο Αρης,τι στο καλο ειπε να ενδιαφερθει;

"ασε μας ρε Αρη.Εχουμε να δουμε την Μυρτω απο προπερση και δεν μας εχεις πει τι καυτο μωρο ειναι;"ειπε παλι το βοδι.

"ρε μαλακα συκω φυγε απο πανω της μη σου διαλυσω τη μουρη."ειπε απειλητικα ο Αδελφος μου και ειλικρινα δεν τον ειχα ξαναδει να κανει ετσι για μενα.

"θα τα πουμε μωρο"μου ειπα ο Διονυσης κλεινοντας μου το ματι.ο Αρης τον εσπρωξε στο σαλονι.

"εισαι καλα;"με ρωτησε

"ναι" απαντησα κοφτα."οταν ξαναρθουν προειδοποιησε να μην ειμαι εδω"ειπα και ανεβηκα στο δωματιο μου χωρις να ακουσω τι μου ειπε.Μπηκα στο μπανιο και εκανα ενα ντους.Πηγα στο δωματιο αλλαξα και φορεσα τις πυζαμες μου με τον  miky και αρχισα να στεγνωνω τα μαλλια μου οταν ακουσα το κινητο μου να χτυπα δειχνοντας μου πως ειχα μυνημα.

"Μωρο μου αυτο που εκανες σημερα δεν θα περασει ετσι.αα και κλεινε τις κουρτινες οταν αλλαζεις.το show δεν ειναι για ολους-Α"

Και αμεσως καταλαβα πως αυτος ηταn ο Αλεξ.

"που βρηκες τον αριθμο μου;-Μ"

"εχω τους τροπους μου.ΑΑ και ωραιο σουτιεν.να το ξαναδουμε-Α"

με το τελευταιο του μηνυμα κοκκινησα μεχρι τα αυτια.δεν απαντησα αλλα ακουσα το κινητο μου να χτυπα ξανα λιγο πριν με παρει ο υπνος.

--------------

ελπιζω να σας αρεσει!το επομενο θα μπει αυριο!ευχαριστω γαι τα views.

Vote and coment!

P.S.το τραγουδι ειναι το little me by little mix!

μια φορα και εναν καιρο το κακο αγορι ερωτευτηκε...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora