-Ah... megint kezdik... Borultam ki megint.
Hát igen, ilyen az élet ha négy bátyád van és te vagy a legfiatalabb, de hogy mi is történt? Hát jó! Elmesélem! Elösször is mi nem szimpla testvérek vagyunk, nem, mi ötösikrek vagyunk. Lehet nem hiszed de ez így van. Én születtem meg legutoljára ötünk közül ezért is vagyok én a legfiatalabb. De hogy jelenleg mi is történik? Hát, egy srác a suliban beszólt nekem és ezt a bátyáim meghalották, oda jöttek majd elkeztek a sráccal verekedni négy az egy ellen kicsit sajnálom őt. Bár magának csinálta, mindenki nagyon jól tudja, hogy ha valaki egy rossz szót is szól és ezt a bátyáim meghallják ezt nem fogják annyiban hagyni, mivel igen öccskomplexusuk van ami fogalmam sincs miért és mikor alakult ki náluk, talán így születtek kitudja. Bár alapból ha valaki packázni mer velünk akkor az nem ússza meg szárazon. Hogy miért? Hát jó! Elmondom. Tulajdonképpen mi egy maffia vezér fiai vagyunk. De nem egy akármilyen maffia vezér az apánk, ő neki van az "alvilágban" a legtöbb hatalma. Ez úgy megy, hogy aki a legerősebb azé a hatalom, ez itt így megy. Ja és igen, mind az öten megörököljük a maffia vezér szerepet. Apánk ezt parancsolta úgyhogy ez is lesz, és kész. Igazából apánk le se szar. Legalábbis addig még foglalkozott velünk míg anyánknak elege nem lett belölle és lelépett minket meg csak így itt hagyott. Bár ez már tízenkét éves sztori. De mivel egy maffia vezér volt a "volt férje" nem akarták, hogy bármit is mondjon a rendörőknek vagy bárkinek ezért utánna küldtek egy bérgyilkost. Bár ezt csak utólag tudtuk meg, bár azt nem értek, hogy szerintem simán vissza tudták volna hozni ha adnak neki egy kis pénzt, mert amennyire emlékszem eléggé pénzéhes egy nő volt. Mondjuk én örülök, hogy ebben nem hasonlítunk rá. Bár ez most nem lényeg. A jelenlegi helyzet? Mondom. A bátyáim éppen azt próbálják kihuzni a srácból, hogy mondja újra ha meri, de valószínűleg mivel amikor a bátyáim idegesek akkor nagyon ijesztőek ezért úgy öt percen belül térben fekve kér majd bocsánatot. Utánna? Valszeg ki lesz nyiffantva, vagy az én apám által mert; "Lehet, hogy rohadtul nemérdekeltek de meg kell tartanunk a tekintéjünket és ti lesztek az örökösök ezért ne merjetek rám szégyent hozni rám" meg bla bla bla. Vagy a srác saját apja által, bár lehet beszél apámmal aztán nem nyiffantják ki. Úgy egy fél óra múlva meglett apám meg a srác apja aztán megbeszélték q dolgokat. Hogy mi lett a vége? A srácot nem nyiffantják ki de helyette a rabszolgánk lesz élete végéig és még a leszármazottai is a mi családunkat fogja szolgálni vagyis rabszolgaságra van ítélve az egész családja. Hogy összínte legyen én engem ez nem érdekel. Meglettem volna nélküle is. Egyedül csak a bátyám érdekelnek. Ez után haza mentünk, kajáltam, lefürödtem aztán mentem aludni.
Hát, nem tudom mennyire lett jó de remélem elfogadható ez ilyen bevezetőnek. Lesz majd egy olyan rész ahol megmondom, hogy kit hogy hívnak és hány évesek és az ikrek milyen sorrendben születtek meg pár érdekességet. Remélem eddig tetszett. Meg megprobálok pár képet berakni hogy kb hogy képzelem el őket. A borító az nagyon hasonlít az elképzelésemhez (mind az öten ugyan ugy néznek ki)
YOU ARE READING
Több mint testvéri szeretet
RomanceEz egy olyan történet, ami kicsit többről szól mint szimpla testvéri szeretet. Maffia családba tartoznak. Négy bátty akinek öccskomplexusa van, legalább is a főhös ezt hiszi bátyairól. És a főhös aki bele szeret azokba akikbe nem kellene... Ha érdek...