Múlt, minek létezni se kellene

25 1 0
                                    

-Miről beszél ez a nő? Értettlenkedem.
-Elmondok mindent. El! Mindent elmondok arról a kurváról! A nő szemei mint egy örültnek.
-Úgy 23. évvel ezelőtt, mikor középiskolás voltam. Ekkor kezdődött az egész mikor elős voltam a középiskolában. Ekkor voltam 15. éves, ugyan annyi mint ti. Áprilisban amikor a tanév kezdődött, találkoztam apátokkal. Elkezdödött a tanév és rá 4 hónapra össze jöttem az apátokkal. Ekkor volt apátok harmadéves, de ez az iskola olyan iskola, hogy ötödévesek is vannak ott. Ugy mond ez egy különlegesebb iskola volt. Minden jól is ment vele, már le is feküdtünk meg a szüleimnek is megmondtam, hogy azt akarom, hogy ő legyen a férjem. Ők nem is ellenkeztek, mivel ez nekik is jól jött. Majd másodikos lettem, apátók negyedéves. A második évünk elején jött egy új lány az osztályomba. Úgy gondoltam, hogy majd a talpnyalom lesz mint a többi. De.... de ő más volt! Nem akart nekem behodolni. Majd rá egy hónapra találkoztak.... És ekkor vált minden borzalmassá! Apátok szakított velem. Azt mondta, hogy azt a lányt szereti. Majd rá egy hónapra sikerült rá vennie a lányt, hogy járjon vele... Nem is... Inkább elérte, hogy a lány belé szeressen... Már akkor utáltam. De megfogadtam, hogy ha erővel akkor is vissza szerzem őt. Még akkor is ha a csajt meg kell ölnöm. Próbálkoztam... próbálkoztam.... és csak próbálkoztam... de akkor sem! Apátok azt a lányt választotta... Majd apátok elballagott... Majd mi is.... Megfogadtam, hogy most hogy elballagtunk az enyém lesz! Megfogadtam! De akkor sem.... Majd rá egy évre megkérte annak a nőnek a kezét.... Ő neki.... És nem nekem! Ekkor már éreztem, hogy meg fogom ölni a nőt! Ez után jövőre össze is házasodtak... Majd a nő terhes lett.... Ez tizenöt éve... És lett annak a kurvának tőle öt gyereke.... Igen! Azok ti vagytok! Ekkor megfogadtam, hogy már nem érdekel, hogy mi történik kinyírom a csajt! Hát! Meg is tettem! Hahaha.... Olyan tíz percig csak nevetett maga elé a nő.... Olyan jó... Annyira boldog vagyok! Végre az enyém! Végre enyém az ami az enyém! Hahaha....
-Mi? Te.... Te most szorakozol velünk! Most csak....most csa... csak.... SZÓRAKOZOL VELÜNK! MIÉRT! MIÉRT ÖLTED MEG AZ ANYÁNKAT? CSAK MERT FÉLTÉKENY VOLTÁL? CSAK... CSAK.... CSAK EZ MIATT? CSAK EZ MIATT A KIBASZOTT OK MIATT TETTED TÖNKRE AZ ÉLETÜNK? CSAK AZ MIATT, HOGY FÉLTÉKENY VOLTÁL? EZ MIATT? EZ MIATT MEGÖLTÉL EGY EMBER AKINEK EHEZ SEMMI KÖZE? EGY EMBER AKINEK NEM KELLETT VOLAN MEGHALNIA..... Bögtük el magunkat miközben ezeket dolbáltuk hozzá.....
-Nincs? Nincs.... nincs igazság ebben a világban?.....

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Több mint testvéri szeretetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz