Hatırlatma...
Tae;
-Changbin bir adım daha at seni şuracıkta öldürürüm.Changbin onun boğazından boğmaya başladı.Ama tae dediğini yaptı.
(Hatırlatma bitti)
Changbin yere düştü ilaç onu öldürmüştü.
Taş odadan çıktı.
Bangchan;
-HAYIR! CHANGBİN HAYIR OLAMAZ OLMAZ HAYIR!Bangchan changbin yanına gitti koşarak...
Her şey çok geçti.Ama bir sorun vardı.Vampir kardeşler öldüğünde o kardeşi de ölüyodu...
Bangchan başı ağrımaya başladı.
Ama hemen ölemezlerdi maks 2 günde ölebilirlerdi.Ölmemesi için o kişiyi öldüren o kişiyi de öldurmesi gerekiyordu anca öyle yaşayabilirlerdi...Bangchan changbinin yaşaması için düşmanını öldürücekti....
Hyunjin changbinin iyileştirmeye çalışıyodu felixte aynı şekilde o ilaç changbingin vücudunu mahvetmişti.
Y/N ise hayla bayılmıştı.Felix Y/N'yi unutmuştu.
Felix;
-Has s-I.N;
-Noldu?Seungmin;
-Hakketen noldu?Felix;
-Y/N İNSAN ONU BAKMAYI UNUTTUK ÖLEBİLİR!Hyunjin;
-Napcaz peki?Felix;
-BANA 2 KİŞİ LAZIM ÇOK FAZLA KAN KAYBETMEDEN!Bangchan;
-Tamam ben gelirim.Bangchan ile Felix Y/N'yi iyileştirmeye çalışıyordu.
Ama fenalaştıkça güçleri güçsüzleşiyodu.
Bangchan;
-Tamam kimse telaşlanmasın güçlerimiz güçsüzleşiyor.Y/N'yi iyileştirdiler.Bie yerden acayip bir koku geliyodu ve bu üyelerin uykusunu getiriyodu.
Üyeler uyudular.
~Bölüm sonuu nasılsınızzz~İyi misiniz?Ben aslında 3 tane bölüm atıcaktım ama işlerim çıktı atamadım sorry hepinizden~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK VAMPİR
RomanceY/n bir gün arkadaşının mezarına gidicekken bir ses duyar ve o sese gider.Ama bilmiyo ki gelecekte ki eşinin sesine gidiyor... ~Felix ile hayal et~