Hatırlatma...
Seungmin i.n gözlerini kapattı.
Seungmin;
- I.N sen böyle şeyler için küçüksün.Minho ile han bize sinirli bi şekilde bakıyordu.
Hatırlatma bitti...
Seon;
- Ooo kardeş vampirler napıyooFelix ve changbing gülüyodu.
Han utanmıştı.Minho utanma gözlerle ona baktı.Bazı üyeler odalarına dağıldı.Ben odama gittim.Gider gitmez Felix kapıyı kitledi.
...Seon;
- Felix napıyosun?Felix yanıma adımlarla geldi.Ben 1 adım geriye gittim.
Belimi elleriyle kavradı.(Ben buna utanıyosam smut nasıl olucak bilmiyorum)Felix;
- Hmm sevgilim napıyomuşSeon;
- ee şey Felix çok hızlısın sank-Felix d.ö yapıştı.(O bu şarkıyla bu replikler harika uyum)
Napıcagımı bilmiyorum.Ama hoşuma gidiyo.
Beni dahada sıktı.Basımı okşamaya başladı ama hayla devam ediyodu.Biliyo ki başımın oksandiginda bazenleri uyuya kalabiliyorum çünkü orda bir yaram var.Oraya oksandiginda beyin otomatik olarak dinleniyo.(Bu arada korkmayın böyle bir hastalık yok)
...
Yine ve yine uyuya kaldım.
Felix'ten
Uyuya kalmıştı miniğim, meleğim ama bilmiyor ki seni aradıklarını bu yüzden seni hep onlardan korucam.Her zaman...Seni o ailene veremem...Ailen seni hep mahveder.Zaten ailen senin baskıcı ailen bide üstüne verirsem Allah bilir sana neler yaparlar düşünmek bile istemiyorum ama beynim engel olup düşünmemi sağlıyor....
Düşünmeyi bırakıp miniğim meleğim hayat kaynağımı kucağıma alıp yatağa koydum.Ekiple plan kurmak gerekiyordu.Ailesi çünkû onlarda kurttu..Ama küçüğümün haberi yoktu maalesef...
Hemen onu izlemeyi bırakıp ekiple plan kurmaya koyulduk.Ekibi bodruma çağırdım.Hepsi buradaydı....
Felix'ten
Toplantıları yapmıştık.Çözüm vardı o bı tek çözümü vardı.Onu yapmak zorundaydık.O çözüm ise vampirler aslında seveceği kişiyi ısırırsa o onundur.Ama her an kurt olabilme imkanı var.Ama ben ısırırsam canı acır diye çok korkuyorum ama yapıcak bişe yok.
...
Odama çıktım.Seon'a sarılarak beraber uyuduk.
Seon kalkmıştı. Ama felixsin masumca uyuduğunu gördü.Yüzünde bir tebessüm oluştu.
Felix;
- Acaba neye bakıyorsun?Felix gözlerini açmıştı.Tebessümle...
Seon;
- Sen uyanık mıydın?Felix;
- Tabi vampirlerin bilinci kuvvetlidir.Seon;
- Neyse ben gidiyorum.Tam kalkıcakken Felix onu tuttu.
Felix;
- Nereye?Seon;
- Kıyafet giymeye gidicem.Felix;
- Kal biraz daha uyuyalım lütfenSeon;
- TamamBöylelikle Felix ile Seon uyudu.
EVET ASKOLAR SİZİ BİRAZ BOLUMSUZ BIRAKTIM AMA ARTİK DUZENLİ OLARAK ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM SİZİ SEVİYORUM 338 KELİME OLMİSS BİDE BENİ HİKAYEMİ 1.5K YAPTİGİNİZ İCİN O KADAR MUTLUYUM Kİ HATTA TOPLULUGUMUDA TESEKKUR MESAJİ ATTİM SİZİ SEVİYORUMMM<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK VAMPİR
RomanceY/n bir gün arkadaşının mezarına gidicekken bir ses duyar ve o sese gider.Ama bilmiyo ki gelecekte ki eşinin sesine gidiyor... ~Felix ile hayal et~