Bölüm.
iyi okumalar😇😇
_____________________☆____________________Dazai'den
"AL ŞU BÖCEĞİ ODAMDAN ALLAH AŞKINA!"
"Ama Dazaiciğim baksana şuna pıtır pıtır yürüyor pıtırcığım benim ne zararı var?♡"
"YA DAYI KES MAĞARANA DÖN BÖCEĞİNİ YE SAL BENİ!"
"Ehh! Yeter ama, babanla böyle konuşmak sana hiç yakışıyor mu!? Biraz saygılı olmayı öğrenene kadar yeni arkadaşınla kaynaş bakalım."diyerekten kapıyı kilitledi daha bir kaç saat önce Yaşlı Dede Fight'ının kurbanı olan,ezik ihtiyar.
Ben de bu bilmem kaç milyon bacaklı varlıkla başbaşa kaldım.(Korku, çaresizlik)
"Git."
Saf korkumla o bok renkli canavara baktım. Antenleri sanki beni anlarmışcasına oynuyor, göremeyeceğim kadar küçük gözleri cin gibi parlayarak kendini gösteriyordu.
İntihar edeceğim bu ne be!?
(Şunları yazarken kendi sesimle duyuyorum aglicam)"Bak,anlaşabiliriz..."diye sakince mırıldandım ve yavaşça -titreyerek-
Şu bana y kromozomunu veren adamın söylediğine göre adı zıttırıpısırık olan antenli şeye yaklaştım."£#(#(₺(+(@)#(_(#)}¢\€=£÷€"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAGAAGAAAAAAAAAAAAA!"
BU MORUK BUNU HANGİ ŞEYTANIN KOVUĞUNDAN BULMUŞ Kİ!? KENDİNE AİT DİLİ VAR AMINA-
*Derin bir nefes alış*
"Bu kadar yeter."ve...camdan atladım.
ŞRAAKT!
"Acıdı ahh!"
(Daha çok acır umarım)?-Kim var lan orada!?
Dazai-Ben varım ben ben!
Diye geri ciyaklayınca yanıma koşarak bir dede geldi.
?-NAPIYORSUN ULAN BAHÇEMDE!?
(Çok sıkıldım yazmak istemiyorum 😭)
(1 gün arayla yazıyorum😋)-Sıçıyorum amk namusuna elliyormuş gibi ne bağırıyorsun?
Diye ciyaklarken adam fırladı yanıma.
"HAY TERBİYESİZ!"
"YA KIZMA VALLAHA YANLIŞLIKLA DÜŞTÜM!"
"ÇİMENLERİMİ EZDİN BOK PARÇASI!"
"BOK FALAN AYIP OLUYOR AMAA!!!"
Ne kadar zalimce çok kırıldım.
"AYIP BABANDIR SENİN!"
Şimdi adam haklı ne diyim ki..
"Yani aslında değil diyemem ama-AGH DEDE NAPIYORSUN!?"
Bana kürekle vurmaya başladı,benim narin peynir gibi bedenime!
"ABİ VURMA VALLA YENİDEN EKERİM ÇİMENLERİNİ!"
(daha beterini gör)"DEFOL ULAN BAHÇEMDEN!"
"Tamam abi ne abarttın ya-(şlaak) TAMAM VURMA GİDİYORUM!"
Diye söyledikten-ciyakladıktan- sonra tüm ağrılarıma rağmen gitmek zorunda bırakıldım... Neyse banane bahçesine keçi boku atarım bir ara.
Hazır bu güzel tezek kokulu havayı bulmuşken bir gezeyim dedim,eve giremeyeceğimden değil yani.
"Hava da ne güzelmiş paril paril ohhhh.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çoban cuya//skk//
Fanfictionçoban cuya ve muhtar adayının adayı dazosun gotoslukları