Fıransız dil edebiyatı hocamız Hwang Hyunjin,sınav kağıtlarını okuması için sınıf başkanımız Yeji'ye verip gitmişti.
"Sunghoon 72, Niki 50,Junghwan 45, Minhyunk 67,Lisa 60 ben 70, Yuna 20 ,Minho 95, Changbin 60,Felix 70, Jisung 50 ve Teacher's pet 100."
Bu cümle üzerine herkes kahkaha tufanı patlattı. Evet,o ben oluyorum. Ben Yang Jeongin. Annesi ve babası olmayan ama garip bir şekilde zengin olan,sınav notları hep 100 olan,hocaların gözde öğrencisiyim. Bu nedenle arkadaşlarımın gözünde teacher's pet olarak görülüyorum.
Junghwan hızlıca yanıma gelip ellerini omzuna attı.
"Jeonginn! Hadi söyle bana,kaç puan için girdin Hyunjin hocanın altına? Sesin de güzel senin, şimdi ne güzel inliyorsundur!"
Herkes bana bakıp gülerken ben de konuştum
"Öncelikle sizin gibi ibne değilim. Sizin gibi yolda karı kız gözetleyeceğime evde ders çalışıyordum. En azından yine sizin gibi kopya çekmiyorum."
Sınıftaki tek tük kişinin kahaksı durmuştu. Junghwan bana sinirli sinirli bakarken zafer kazanmış edasıyla konuşmama devam ettim
"Demek ki Junghwan arkadaşınız hocaların altına çok girmiş,beni kendisiyle karıştırıyor."
Etraftan 'ooo' gibi sesler çıkarken yüzümde bir tokat hissetim. Ve bu el Junghwan'a aitti.
"Sen benimle ne hakla böyle konuşursun?!"
"Sen nasıl konuşuyorsan ben de öyle konuşuyorum."
Cümlem biter bitmez Hwang hoca gelmişti.
"Evet çocuklar Yeji açıklamıştır sonuçları. Açıkçası sonuçlar hiç iç açıcı değil. Daha çok çalışmanızı bekliyorum. Size bir kıyak yapıp yarın bir test yapacam. Aldığınız notu sınav puanınıza ekleyeceğim."
Herkes hocayı alkışlarken ben de kafamı sıraya gömdüm. Hoca herkesle sohbet ederken ben de uyuyacaktım. Zil çalınca farklı sınıftan arkadaşım yeonjun geldi yanıma.
"Kankaa! Ay ben ne öğrendim!" Koşarak hemen yanıma oturdu.
"Ya bak şimdi ben lavabodaydım çıkarken Hwang hocayı gördüm. Berna seni sordu."
"Ne? Neden sorsun ki? Zaten dersi bizimleydi."
"Dur anlatıyoum uf! İşte dedi Dersim'de hep uyudu hastamı fılan ben de bilmiyorum hocam dedim o da tamam dikkat et ona dedi ben de tamam hocam dedim sonra kafamı okşadı."
"Lan sen niye bana dikkat ediyorsun? Bence hoca sarhoş hareketleride tuhaftı."
"Neyse dur lan! Sonra bizim bu şerefsiz ingilizce hocamız Jennie hoca var ya,Hwang hocaya ne dedi biliyor musunn?"
"Ben nereden bileyim amına sokayım?"
"Doğru. Neyse şey dedi 'bizim bu öğrencilere olan hoşlantımız ne olacak? Hadi diyelim öğrencimizle sevgili olduk. Kariyerimiz biter.' dedi. Ben de put gibi kaldım,sonra kolidordaki pencereyi açıp çığlık attım."
"Dur bı saniye... Hwang hoca ve Jennie hoca öğrencilerinden mi hoşlanıyormuş? Kimler acaba?"
"Orasını bilmem. Ama hoşlanmaları normal,hoşlantı sonuçta."
"Tanrı aşkına Yeonjun! Bir öğretmenin bir öğrenciden hoşlanması ne kadar doğru?"
"Hey! Üniversite öğrencisiyiz. Hocalarımızın yaşı o kadar da büyük değil."
"He Yeonjun,tamam Yeonjun."
"Açıkcası Seonghwa hoca çok yakışıklı tam benl-"
"Yeonjun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's pet• hyunin
FanficHwang Hyunjin, gözde öğrencilerinden Yang Jeongin'e karşı birşeyler hisseder. Ama bu hisler çok büyük felaketlere yol açacağından birhaberdirler.