Ajung acasă . Merg sus la mine în camera mă arunc în pat și m-a gândesc la Jack . Telefonul . Sara-Alo , Christine ?
-Da ,Sara !
-Și ... Cum a fost ?
-Am gagic ...
-Da pe naiba tu fata aia cuminte aproape tocilară , ai noroc cu noi ca asa ... Pai și cum de ai gagic ?
-Simplu ... M-a întrebat și gata
-Mă bucur pentru tine ...
- Mersi vaco !
- Ieși deseară în club
- Să vorbesc cu mama te sun după ... Ok ?
- Da
Cobor jos , mama e în sufragerie se uita la TV .
-Mamiii ! Mă duc și o sărut dulce pe obraz !
-Da iubita mea
-M-au chemat felele deseară în club ... Pot să merg ?
-Nu!
Of ce fac eu acum ? O să fie și Jack acolo ...
-Dar nu o să stau mult până la 12 daca nu mă lași până la 1 .
-Dacă am zis nu nu ramane !
-Bine ...
Pff firar să fie cum mă văd cu Jack . Telefonul . Sara .
- Ce faci ?
-Rău
-Pai ? Nu spune ...
-Ba da ...
-Nu vii ?
-Nu mă lăsa ...
-Îmi pare rău ...
E 00:15 . Nu dorm . Am niște nervi de imi vine să plec de acasa . Deodată le aud pe Sara și Alexia la geam și era si Jack , îmbrăcat într-o jachetă neagră și blugi negrii !. Wow cât de bun e !
- Christine, spun ele cât de încet ca să nu o trezească pe mama și sora mea.
-Da !
-Vii cu noi ?
-Nu ma lasa ...
-Fii atentă , te îmbraci , bagi perne sub plapumă și ai păpușă aia mare bruneta pune.o acolo și inveleste-o ! Și coboară jos
-Ok ... Dar cum cobor ?
-Pe geam ...
- WTF!Cum pe geam ?
-Simplu ,Hai lasă vorba fă ce ti-am zis .
Gata am pus păpușă pernele acum e partea ce mai grea ... Saritul pe geam . M-am prins cu mâinile de geam și cu picioarele în jos ,și gata am sărit .
Jack vine la mine și îmi da un mozol lung și dulce .
-Gata , gata cu astea hai să plecam , spune Alexia .!
-Unde mergem ?
- La mine acasa iubita ...
-Nu de ce ?
-Așa ..
Ajungem acolo . Cum intrăm acolo era o masă mare cu mâncare băutură mai multă decât mâncare .
-Iubito pentru tine am altă surpriza ...
Când am auzit am rămas surprinsa . M-a legat la ochi . Cand am ajuns acolo era dormitorul lui ... A! Băut 5 pahare de șampanie și el a venit și a început să mă pipaie ela fund la sani era așa de excitant ,și fain . Mi-a dat jos tricoul , sutienul când a ajuns la chiloți i.am zis STOP ! nu vreau mai mult ! Se făcut între timp 6 dimineață ! Cum a trecut timpul !Cam scurt știu ! Îmi pare rău dar nu prea am timp să scriu ! Vreau păreri și dați mai departe povestea ! Lăsați în comm povestea vostra mi-ar plăcea să o citesc ! Va pup !