A trecut ceva timp de la despărțirea mea cu Jack . Am întâlnit altă persoană pe nume Leon . Este un băiat așa cum îmi trebuie mie să fim fericiți atât contează el mă iubește și eu îl iubesc deci totul este perfect .
Christine P.v
Da îl iubesc pe Leon dar , uneori mă mai gândesc la Jack , și ma mai gandesc așa din când în când la el . Dar când mă gândesc la ce mi.a făcut , îmi e scârbă de el . Oricum eu îl iubesc pe Leon . Dar aș încerca să mă împac cu Jack și să îi fac și eu ce mi.a făcut și el dar asta ar părea ca mă răzbun și eu nu sunt genul .
Chriss , unde ești ?
Sunt jos în living hai și tu daca vrei daca vrei ca eu oricum plec la plimbare cu Lesie .
Atunci te pup ne vedem când vii .
Plec în parc acolo o văd pe Sara v cu Max erau pe o bancă . Mă duc la ei îi salut și plec .
Merg și îl văd pe Jack .
Oare să mă duc la el ? Sau lăsa eu sunt bine cu Leon . Dar parcă tot m-aș duce la el ...
Christine , Christine ! Jack
Da Jack , ce este ?
De când nu te-am mai văzut ... Au trecut vreo 6 luni .
Da asa este și ce propui ? ...
Pai dacă și mai vrea .??
Nu mai vreau nimic cu tine ... Gata ! Tu ți.ai bătut joc de mine ...
Am plecat îmi venea să îl iau în brațe și să îl pup ... Dar asta este viata nu avem ce face . Cred ca vazandu- l am realizat ca îl mai iubesc dar aici e și Leon ... Și eu îl iubesc și pe Leon mult ...
Am ajuns acasă , și m-am pus în pat ...
Leon vine la mine și îmi spune ca mă iubește v și ca nu o să mă lase pentru numeni ....
Christine P.v
Gata m-am hotărât cu Leon voi rămâne și gata ...
Și din păcate iubim pe cei ce ne rânesc , iar când cpvad ca ne pierd ne vor înapoi , întotdeauna iubim persoanele greșite !
Sper ca v.a plăcut cartea mea ! !! ❤