Joonas pov.
Viisi vuotta kulunut minun ja Nikon erosta.
Oon viettänyt paljon aikaa Jussin ja hänen porukan parissa. Tai oikeastaan onhan se minunkin porukka. Oon työskennellyt täällä siitä asti kun bändi hajos ja selvisin pahimmasta mielenterveyden ongelmistani.
Aleksi ja Olli laittoi minut psykiatrille, josta jouduin käymään puolen vuoden osasto hoidon itsetuhoisuuden takia ja minulla oli lähes joka kolmas päivä terapiaa. En voisi olla yhtään kiitollisempi heille, koska nyt olen taas oma itseni.
"mitäs sanot" Jussi kysyy.
"anteeks, olin ajatuksissani. Mistä puhutaan" Sanon häpeissäni.
"Ei se haittaa. Voin vetää sen säkeistön uudestaan" Tuomas sanoo.
"juu vedä vaan. Nyt lupaan kuunnella" vastaan.
"Tiesin Ellist et se painii ajatusten kaa
kukaan ei tuu ymmärtää, ei samaistu muiden kaa kerran kännissä se päätti et se lähtee mut ei onnistunu, nyt pitkät vaatteet peittää ne jäljet" Tuomas vetää säkeistön.
"tohon olis kiva saada jotain pituutta kun tuo on vähän lyhyt ennen kertsii" Tuomas jatkaa.
"joo, tuo kuulosti ihan vitun hyvältä" Sanon tuolle.
"Moii" studiolle astuva Mike sanoo.
"Moro Maikkii" vastaamme vuoronperään.Olli pov.
Teitä varmasti kiinnostaa mitä aloin tekemään bändin hajoamisen jälkeen.
Sain ideaksi että alan opettamaan basson soittoa. Mutta se vähän meni yli kun kaikki yhtäkkiä halusi tunneilleni, joten lopetin basson opettamisen. Puolivuotta pohdiskelimme Aleksin kanssa mitä rupeisin tekemään, koska Ale ei kuulema ala elättämään minua. Aika törkeää olemme kuitenkin naimisissa eikä hän aio elättää minua! Voitteko uskoa? Minä en.
Mutta pohdintojen jälkeen päätin että minä Olli Elias Matela opetan jogaa.
Välttääkseni teinejä otin ikäryhmäkseni 40 plus vuotiaat. Aleksanteri muutti uuden tyttöystävänsä perässä Tanskaan.
He erosivat Lucan kanssa, koska kummankin mielestä suhde ei toiminut.
Olen saanut asustella jo puolisen vuotta Aleksin kanssa kahdestaan. Makaan juuri nyt kotona sohvalla.
Avaan telkkarin. Kappas uutiset, mitäköhän siellä tällä hetkellä on.
"Juuri saamamme tiedon mukaan vakava liikenne onnettomuus Oulussa" uutisheppu sanoo
"Hmm nyt alkoi kiinnostamaan" totean itsekseni.
"Suuri rekka ulos ajo, kaksi autoa jäänyt rekan alle. Tässä live kuvaa paikanpäältä" uutisheppu sanoo.
"Juuri saamamme tiedon mukaan kukaan ei ole selvinnyt tästä kolarista" tuo jatkaa
Tunnen hirveää myötätuntoa uhrien läheisiä kohtaan. En kestäisi sitä jos Aleksi vaikka olisi ollut tuon auton kyydissä.
Live lähetys loppuu paikanpäältä ja video palaa takaisin studioon.
"tänään tulee 5-vuotta täyteen kun Euroviisuissa ja kansainvälisesti menestynyt Blind channel lopetti ilman mitään syytä julkisesti. Fanit ovat ottaneet asiasta selvää ja kukaan bändistä ei juurikaan kommunikoi keskenään paitsi kohta peräti 6-vuotta naimisissa olleet Olli Matela ja Aleksi Kaunisvesi. Bändin hajoaminen on ilmeisesti johtunut ystävyyden välisisestä riidasta. Olemme saaneet tietoomme mitä ex bändin jäsenet tällä hetkellä touhuavat. Ex bändin solisti Joel Hokka on aloittanut soolo uran ja kiertää parhaillaan Amerikkaa, Toinen solisti Niko Moilanen on kolmen lapsen isä, ja on haudan kaivaja. Rumpali Tommi Lalli on opiskellut lääkäriksi ja on kihlautunut kumppaninsa kanssa, Kitaristi Joonas Porko on viettänyt enemmän aikaa costeen eli Jussi Tiaisen alaisena ja on avustamassa Tiaisen perustamassa tuhmamusic levy-yhtiössä, Basisti Olli Matela ei ole kertonut tai näyttänyt julkisuuteen mitään mutta, vähän aika sitten hän piti basso tunteja nuorille mutta lopetti sen, sampleja ja perkussioita soittava Aleksi Kaunisvesi on jatkanut omaa soolo uraa joka keskeytyi bändiin liittymisen jälkeen. hän on parhaillaan Suomen kiertueella Alex Mattson nimellä" uutis heppu selittää.
Kyllä tuo on kaivanu meidtä paljonkin tietoa. Aika pelottavaa jopa!
YOU ARE READING
Palava sydän 5
FanfictionViisi vuotta kulunut bändin hajoamisesta, kaveri suhteista ja muusta härdellistä. Mikä on meno tällä hetkellä? Miten Ollin ja Aleksin suhde on mennyt? Miten Joonas on pärjännyt? Mites Tommi ja Juuli? Niko ja Minna? Joel, soolo ura, onko löytänyt ket...