Attila és Zsombor

184 9 36
                                    

"Tedd a kezed
homlokomra,
mintha kezed
kezem volna.

Úgy őrizz, mint
ki gyilkolna,
mintha éltem
élted volna.

Úgy szeress, mint
ha jó volna,
mintha szívem
szíved volna."

— — — Fél évvel a kávé és kölni előtt — — —

Zsombor és Ati mindig is jóban voltak, talán egy kicsivel jobb volt a kapcsolatuk, mint a banda másik tagjaival. Sokat járnak össze zenélgetni kettesben, de sosem volt még különösebben semmi meghatározó köztük, csak a zenélés.

Ati egyedül éldegél a pesti lakásában, napjait zenéléssel tölti, és néha lejár a szomszédos kávézóba. Jár edzeni heti kétszer és néha a könyvtárba is ellátogat szépirodalmat olvasni. Attila egy igazi művészlélek tetőtől talpig. Zsombor pedig budai, pár éve költözött Rétságról oda. Barátnőjével él, Zsófival, akit nagyon szeret, de sajnos két zenekar mellett alig marad idejük egymásra. Zsófi szerkesztői iparban dolgozik, sok reklámot szerkeszt, mindig otthon van párjával ellentétben. Legalább is ez egy pár hónappal ezelőttig így volt. Zsombor sosem érezte igazán őszintének ezt a kapcsolatot, valami sosem volt igazi. Szerette Zsófit, de nem volt önmaga teljesen, amit nem is tud miért van.

Ma egy újabb koncertes este után rakják ki őt a Haris fiúk a panel előtt, így integet nekik, mielőtt bemegy. Fellélegez, majd megvárva a liftet megnyomja a hetedik emelet gombját. Nagyon fáradt, így semmi másra sem vágyik, mint szerelmével lenni végre. Belép a lakásba, amiben még egy tű leejtése is zajnak minősült volna.

— Édesem? — Kérdezi, majd elkezdi levenni a cipőjét és ledobni a cuccait, mielőtt halkan belép a hálószobába. A meleg fényű kislámpa még világít, de a sötétbarna göndör hajú lány egy könyvvel a kezében pihen, már pizsamában. Zsombor annak ellenére, hogy napok óta civakodnak elmosolyodik mielőtt ad egy finom puszit kedvese homlokára, s elmegy zuhanyozni. Miután végez, elkezd ő is pizsamába öltözni, ami jelenleg csak egy póló és egy alsónemű. Befekszik a lány mellé, s előveszi a telefonját, amire pár órája nem nézett rá.

Atesz
Hali zsom, na hogy
ment a koncert?
23:42

Elmosolyodik amint meglátja Ati üzenetét, egy furcsa meleg érzés járja át a testét, majd azonnal pötyögni kezd.

Zsombro
szius at, tok jol, nemreg
ertem haza, eleg nagy
volt a kozonseg is,
baromira elveztem!
23:43

Amint elküldi, már fel is bukkan az üzenet buborék, és nemsokára megérkezik Attila üzenete.

Atesz
Na ennek nagyon örülök,
sajnálom, hogy nem
tudtam megnézni!
23:45

Zsombro
jajj ugyan ne aggodj
rajta, majd legkozelebb :)
23:46

Atesz
Holnap próba,
igaz?
23:48

Zsombro
asszem aha, kitalaltam
tok jo szolokat, esetleg ha
lesz kedved azt at tudjuk
nezni valamikor kulon is
23:48

Atesz
Rendben :)) Jól vagy,
nem vagy fáradt?
23:49

Zsombornak furcsán jól esik Ati üzenete, el is mosolyodik rajta.

Zsombro
persze tok jol vagyok,
kicsit kezdek faradni
de ennyi igazabol, te? :))
23:50

Atesz
Jajj ugyan, én még csak
most készülök menni
zuhanyozni haha
23:50

MellékszálDonde viven las historias. Descúbrelo ahora