Canım Ailem 🤍

603 18 5
                                    

Baktım edit yapmakla olmuyor niye hikaye yazmıyorum dedim aklıma ilk gelen senaryoyu yazdım. Gece gece 1 saat içinde uykulu gözlerle yazdım yazım yanlışı var kesin ama ilk hikayenin günahı olmaz bence iyi okumalar 🫶
_____________________________________________

Sabah olmuştu Güneş yine anne ve babasının yanındaydı çalan alarmla kalkan ilk Efe oldu ve sağ tarafındaki güzellikleri bakıp manzarasını izlemeye başladı.

Sonra kalkıp kahvaltı hazırlamaya koyuldu. Tuğçe için omlet, Güneş için pankekler hazırladı.

Tuğçe kokuya uyanmıştı, sessizce kalkıp mutfağa gitti. Sevdiği adama arkadan sımsıkı sarıldı.

"Birileri kokuya uyanmış anlaşılan"

"Bu güzel kokuya kim uyanmaz ki"

Yatak odasına doğru bakarak

"Bir kişiyi tanıyorum uyanmıyacak olan"

"Ben diyorum kimse beni dinlemiyor ki öğle uykusunu uyumadığında akşam erken uyuyor sonra bütün gece ayakta oluyor bizi de uyutmuyor"

Dün

Efe'nin izin günü Güneşle beraber evdeler. Oyun oynarken çalan telefonu açar arayan Tuğçedir. Hapörlere alır.

"Alo napıyorsunuz sevgilim"

"Hiç kızımla oyun oynuyoruz"

"Efe öğle uykusu saati bak uyusun sonra gece biz uyuyamıyoruz"

"Yaa anne ama oyunun en güzel yerindeydik"

"Ama annesi en güzel yerindeymişiz"

"Efe şimdi işim var kapatıyorum Güneşi uyut yoksa..."

"Tamam anladım ben"

Ve telefonu kapatır.

"Baba uyumasam"

"Ama annen çok kızar hem sana hem bana"

"Söylemeyiz sır olur olmaz mı"

"Bilmem olur mu"

"Olur olur"

"E hadi bu seferlik olsun ama annene söylemicez ve akşam uyku saatinde  uyucaksın yoksa annen anlar biliyorsun onun gözünden kaçmaz"

Gülerler, ve oyuna devam ederler.

Akşam olur Tuğçe eve gelir. Baba kız akşam yemeğini hazırlamışlardır, beraber yemek yerler sonra Tuğçe mutfağı topladıktan sonra oturma odasına geçince Güneşin oyun oynarken uyuya kaldığını görür. Efeye sinirli bir şekilde bakarak.

"Efe kaç kere dedim ya bir kerecik olsun beni dinleseniz olmaz mı?"

"Ya hayatım hiç istemedi napıyım kıyamadım"

Tuğçe bir sey demeden Güneşi yatağına yatırır. Ve sonra Efenin yanına geçer.

"Kıyamadığını biliyorum ama öğlen uyumayınca akşam erken yatıyor sonra daha sabaha karşı bile olmadan uyanıp bizide uyandırıyor sonra işe uykulu gözlerle gidiyoruz."

"Tamam bu sondu bir daha olmayacak."

Gece odalarının kapısı açılır. Gelen tabikide Güneştir.

Tuğçe yarı uyanık gözlerle.

"Ben biliyorum yaşanacakları ki uyarıyorum, neyse gel bakalım minik hanım bu gece de uyku yok"

Güneş annesi ve babasının arasına yatar ve bir şeyler anlatmaya başlar bu bir saate yakın sürer. Günes yorulunca uyur ama bu sefer Tuğçe ve Efe uyandıkları için bir daha zor dalarlar.

SEVDİM SENİ BİR KERE / ~eftuğHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin