Hep Birlikte 🫶

648 11 1
                                    

Minik bir kısmı suanki bölümlere benziyor ama yazmak istedim iyi okumalar 🥰🫶
____________________________________________

Tuğçe'nin mesaisi bitmişti Güneş'i kreşten almak için emniyetten ayrılmıştı. Bu sefer hep gittiği yoldan farklı bir yol kullanmıştı. Nerden bilebilirdi o yolda büyük bir çatışma yaşanacak ve bomba patlatılacak. Arabasının üzerine gelenlerle o da yaralanmıştı.

"Alo Efe Güneş'i kim alacaktı."

"Tuğçe alıcaktı gelmemiş mi?"

"Yok trafik vardı bende Pelin'i şimdi alıyorumda Güneş'i görünce bir arayım dedim Tuğçe'ye ulaşamayınca seni aradım."

"Tuğçe bana işten çıktım diye mesaj yazmıştı ama"

"Napıyım alıyım mi Güneş'i ?"

"Büyük ihtimalle o da trafiğe takılmıştır benimde bir duruşmaya girmem lazım sen Güneş'i alsan çok iyi olur şimdi Tuğçe'yi beklemesin ben Tuğçe'ye ulaşırsam söylerim"

"Tamam sıkıntı yok ben de Güneş"

"Yavru kuşlar"

"Parla teyze annem yok mu?"

"Annen trafikte büyük ihtimalle sen de bizimle geliceksin akşam annenler seni alıcak hadi arabaya"

"Başkomiserim büyük çatışma çıkmıs bomba felan patlamış"

"Ooo tam mesai bitimiyken çok iyi geldi şuan anlatamam"

Eren olay yerine gider olay için savcı olarak Efe verilmiştir.

"Başkomiserim"

"Savcım"

"Nolmuş?"

"Yıllarca kan davası varmış sonuç bu"

Efe hala Tuğçe'ye ulaşmaya çalışıyordur.

"Bir sorun mu var?"

"Tuğçe'ye ulaşamıyorum ya, işten çıktım yazmış ama Güneş'i almaya gitmemiş Parla aradıda 'Güneş burda diye' o aldı"

"Allah allah bende gördüm çıkıyordu"

"Ya of nerde"

"Sakin ol trafiğe takılmıştır şarjı bitmiştir haber verememiştir"

Eren kendi söylediğine inanmak istemişti.

"Umarım"

"Durumlar nasıl? Ne kadar yaralı var?"

"Baya yaralı var başkomiserim ve şuanlık 6 tane ölü."

"Bir kan davası yüzünden sokaktan geçenler bile canından oluyor"

"Başkomiserim çalan telefonlara cevap verelim mi?"

"Ver ciğerim ver merakta kalmasınlar dicem ama bu haberle daha kötü olacaklar"

Tuğçe'nin arabası olay yerinin sonundadır. Eren ve Efe ise ona çok uzak bir yerdedirler.

Çalan telefonlara teker teker dönülüyordur, ve Efe hala Tuğçe'ye ulaşmaya çalışıyordur. Gözü çalan telefonlara kayar ve "HAYATIM ❤️" yazısını görür. İstemeyerek telefonu kapar ve çalan telefonun sustuğunu görür, korkarak tekrar arar ve...

"TUĞÇEEE"

"Oğlum noluyor?"

"Tuğçe...Tuğçe'nin telefonu...o da burda"

"Doktor çıkıyor"

"Durumu nasıl"

"Pek iyi değil baya yaralanmış ve kafasına darbe almış"

SEVDİM SENİ BİR KERE / ~eftuğHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin