Bu bölümde Parla ve Çınar evlidir ve Güneşle yaşıt kızları vardır adıda Pelindir.(normalde parlayı sevmiyorum ama napalım dizide Tuğçenin tek arkadaşı o)
____________________________________________"Alo sevgilim Güneşi sen mi alıcaksın"
"Evet sevgilim ben alıcam"
"Tamam o zaman akşam evde görüşürüz kızımıda öp benim için"
"Tamam öperim bu arada akşam babam gelicek bize Günesi özlemis"
"Tamam hayatım ben gelirken tatlı bir şeyler alırım istersen yemekde yapma dışardan söyleriz"
"Yok yemek yapıyım bu hafta kaç kez dışardan yedik ev yemeği geçsin boğazımızdan"
"Tamam sevgilim"
"Hadi görüşürüz öptüm"
"Görüşürüz"
Tuğçe kreş çıkışında Parlayla karşılaşır sarılırlar.
"Ee nasıl gidiyor hayat"
"Eh işte bir yandan Pelin bir yandan Çınar bir yandan annem bir yandan babam..."
"Bu surat ne ya hemen bana ifade vermen gerek kızları alıyoruz ve kafeye gidiyoruz"
Güneş ve Pelin koşarak annelerine sarılırlar ve bir kafeye giderler.
"Güneş Pelin hadi gidip oyun parkında oynayın"
Tuğçe kızları oyun parkına gönderdikten sonra Parlaya döner.
"Anlat noluyor Parla"
"Tuğçe olmuyor olmuyor dayanamıyorum. Çınarla bir türlü iyi olamıyoruz hep zıt kutuplardayız Pelin desen zaten sözümü dinlemiyor o söz dinlemedikçe ben kötü anne oluyorum. Onlar yetmiyor gibi birde annemle uğraşıyorum yok işte Çınara binbir tane şey söylüyor. Babam desen ayrı bir kafada"
Parla ağlamaya başlar. Tuğçe Parlanın yanıma oturur.
"Annen ve babana bir şey diyemeyiz onlar kızının iyiliğini düşünür ama Çınarı hizaya getirebiliriz."
"Nasıl olcak o beyefendi lütfedip eve bile gelmiyor gece olunca geliyor Pelinde sen babama kızıyorsun o yüzden gelmiyor deyip duruyor"
"Şöyle olucak sarı kafa şimdi ben Güneş ve Pelini alıp bize geçicem sonra sen Çınarı arayacaksın ve hafta sonu güzel bir tatile gidiceksiniz Pelinde bizde kalıcak."
"Çınar işim var deyip gelmez"
"Sen orasını bana bırakıyorsun"
Tuğçe Efeyi arar ve olanları anlatır. Efede Çınarla konuşur. Sonra Çınar Parlayı arar ve tatil için hazırlanmasını söyler.
"Bak oldu bu is şimdi siz karı koca bir tatil yapıyorsunuz Pelin kuşta bizde kalıyor hem Güneşle doya doya oynarlar"
"İstersen Pelin annemde kalsın sizi rahatsız etmesin"
"Duymamış olayım teyze kuşum beni nasıl rahatsız eder ki hem bak Güneşle çok güzel oynuyorlar hafta sonu birlikte çok eğleneceğiz"
Masadan kalkarlar Tuğçe kızlara seslenir.
"Hadi kızlar gidiyoruz."
Güneşle Pelin koşa koşa gelir.
"Hadi Pelin sende bizle geliyorsun hafta sonu bizimle kalıcaksın."
Kızlar aynı anda.
"Oleyyy"
Tuğçe kızlarıda alır eve geçer ve yemek yapmaya başlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ BİR KERE / ~eftuğ
Cerita PendekEfTuğ severler için kısa ama minnoş hikayeler 🥹🫶