Sizi oyalamadan kitaba geçeceğim. Girşi bölümü olduğu için kısa bir bölüm. Bölüm sonuna kitapla ilgili sorularınızı sormanız için bir yer bırakacağım. O zaman başlıyoruuuz👉🏻
15 Haziran 2037 13.07
Hava bugün yağmurlu ve soğuk. Son zamanlarda mevsimler iyice birbirine karıştığı için şaşırtıcı gelmiyordu artık. Geçen sefer kırıldığı için bugün şemsiyesiz çıkmak zorunda kaldım. Evden çıkarkenkapıyı kilitleyip yüz sensörünü açtım. 3 saat içinde geri dönmezsem çalması için alarmı kurarken sol bileğimdeki siyah kelepçeye bir göz atarak çalıştığından emin oldum.
Merdivenden inerken aşağıdan gelen homurdanma sesleriyle kafamı hafifçe uzatarak aşağıya doğru baktım. Bir şey göremeyince temkinli ve sessiz adımlarla aşağıya inmeye başladım. Köşede oturmuş kendi kendine mırıldanan adamı farkedince adama bakarak son basamaktan indim.
Ayağımı yere koyarken fatketmeden bastığım pet şişenin sesiyle adam irkilerek ayağa kalktı. Sarhoşa benzer bir hali olan adam sendeleyerek bana doğru yürümeye başladı. Geriye doğru sakim ama yine temkinli bir kaç adım attım. Arkamdaki duvarı hissettiğimde duvara iyice yaslandım.Adam gittikçe bana yaklaşırken kaçacak bir yer arandım. Köşeye sıkıştığımı fark ettiğimde adam bana yaklaşmaya devam ederken sol bileğimde duyduğum acıyla küçük ama keskin bir çığlık attım.
Adam yavaş yavaş geri çekilirken duyduğum acıyla sakince duvarın dibine çöktüm. Gözlerimi sımsıkı kapatmış ağlamamaya çalışırken sağ tarafımdan gelen kapı sesiyle irkildim. Aklıma gelen şeylerle kapıya doğru koşmaya başladım.
Adam bana yaklaştığında ben acıyla kıvranırken kendisinin hiç tepki göstermemesi...
Kapıyı panik ve dehşetle açmaya çalışırken aklımda tek bir düşünce vardı:
İstanbul'da bir kaçak!!
Selamlaaaar! İkinci kurgumla herkese merhaba diyorum. Çok tanıtım yapmaya gerek yok okudukça adapte olursunuz bence:) Şimdilik görüşürüüüüz👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen-Sör
Ciencia FicciónYıl 2037. Denetimler hat safada. Salgının ortasında kalan herkes için geçerli olan sensörlerin istisnası kim? İstanbul'da bir kaçak... Yakalanması ne kadar sürecek? Ya da yakalanacak mı?