1.bölüm-Yıldızlar ile yaşam arasında...

7 1 19
                                    

- Evet sayın seyirciler ben spiker Alev..

Bir son dakika haberi ile karşınızdayız.Frankfruttaki bir akıl hastanesinde olan yedi şüpeli hastanneden kaçtı ve oradaki bir çalışanın cansız bedeni ilaç deposnda bulundu.7 şüpheliden 3ü bulundu ve değişik bir hastalık tespit edildi.Hastalığınyayılan bir varyant olduğu iharını aldıktan sonra,doktorlardan haber alınamadı.Arama çalışmaları hala devam etmektedir.-

BİR HAFTA SONRA...

Siyah dalgalı saçlarıma yaptığım dağınık topuzun arasındaki kulaklığımdan bana aramaya gitmem gerektiği söylendi her şey çok hızlı gelişmeye başladı ve bende bu tempoya ayak uydurmak zorundaydım işim gereği.Ve bende hafif sakallı avcı arkadaşım Han dedektif Karoline ve doktorları ile yola çıktım.Han olası durumlar için bizi motorla takip etmek için arabandan ayrıldı,ve mototla takip etti.Ormana doğru yolumuza devam ettik.Ormanda 2 gün önce yangın çıktığı için karanlık ve bi o kadarda ıssızdı.

Bizde yolda ilerlerken benzinimizin iyice azaldığını görüp geceyi orada geçirmeyi karakverdik.

Arabanın üstüne çıkıp yıldızları seyrederek uyumak istedik birlite..Benim ela gözlerime Hanında o kara,kara gözlerine uyku girmedi.Ama dedektif Karoline upuzun saçlarının arasında bebek gibi uyumuştu.

Doktor Lara ise Karolinin yanın yatmış bir elide arabadan sarkıyordu.Ve yoğun sisin içinden tam onu ıssıracakken Han gözlerimin içine bakarak adama sıktı.Adam ölmüştü herkez korkuyla uyandı,ve arabaya bindi.Motoru bagaja attık ve yolumuza kaldığımız yerden devam ettik.Ama tek sorun Lara nın -elim acıyor-demesiydi.Neyseki her zaman yanında güncel panzehir onu bi nebzed olsun korumuştu.Yada ben öyle düşünüyorum...Şimdi kameraman arkadaşım Güneşe doğru yola çıktık,ve elektriklr kısa bir süreliğine kesildi geride geldi.Doktor Lara yeni aşılar bulmak için Yunanistandaki labavoutuarına gitti,ve yollarımız ayrıldı.

1 AY SONRA.



1.bölüm bitti.DEVAM EDECEK...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Büyük SalgınWhere stories live. Discover now