Prolog

69 1 0
                                    

Vítejte v 19 století, kde si každý žije svůj pohádkový život, až na to že v tomhle bezchybném životě si každá mladá dáma bude muset najít svého prince na bílém koni sama, rivalita mezi debutantkama je opravdu drastická, takže naše hlavní hrdinky to budou mít opravdu velice těžké. Každá si totiž prožije, jinou romantickou cestu v jejich životě.

Dovolte mi, abych Vám nyní představila rody, na které v tomto příběhu narazíte.

Bridgertonovi 

- Anthony : Nejstarší ze sourozenců Bridgertonových, je mu 32let a jakožto prvorozený syn získal titul vikomta, jeho manželkou je Kate Bridgertonová (30 let) a spolu mají 2 děti (Edmund 8 let, Charlotte 5 let)

- Benedict : Benedict ( 30 let) je umělecká duše, miluje umění a sám její vytváří ve svých nádherných obrazech, jeho snoubenka se jmenuje Sophie (20 let)

-Colin : Colin (26 let) velice rád cestuje a objevuje nová místa, zatím svoji druhou polovičku nenašel. Kamarádí se s Andy Adamsovou a Penelope Featheringtonovou, společně s nimi a s jeho sestrou Elois jsou skvělá čtveřice.

-Sebastian : Sebastian (24 let) má pro změnu zase umělecké nadání, stejně jako jeho starší bratr nemá žádnou snoubenku, protože od svých 15 let se rozhodl že pojede ke své tetě studovat muziku. Po 10 let se konečně opět vrací zpět do Londýna.

-Gregory: Gregory (15 let) je nejmladší muž z rodiny Bridgertonových, má veliký talent na jazyky a má v plánu cestovat, stejně jako jeho starší bratr Colin.

-Daphne: Daphne (25 let) je nevzornější dcera z rodiny, vzala si Simon Basset (35 let) a tím získala titul vévodkyně, mají spolu první dítě, holčičku jménem Amélia ( 2 roky)

-Elois: Elois (20 let) oproti své starší sestře je pravý opak, i přes to že jí je 20 let stále nemá manžela a kamarádí se se stejně starou Penelope  Featheringtonovou a o dva roky mladší Andy Adamsovou.

-Francesca: Francesca (19 let) je velice nadaná ve hře na hudební nástroje, stejně jako její bratr Sebastian, není tedy divu že si nejvíce rozumí zrovna s ním. Momentálně je zasnoubená s Johnem Stirlingem (29 let). Nejlepší kamarádka Nathali Trmalové.

- Hyacinth: Hyacinth (13 let) nejmladší dítě z rodiny Brigertonů. Její talent se zatím rozvíjí, ale už nyní jde vidět že bude úchvatnou tanečnicí.

Violet: Violet (50 let) maminka všech sourozenců. Velmi laskavá a moudrá žena, která se snaží aby se všechny její děti provdaly především z lásky. Bohužel její manžel Edmund zemřel před 13 lety, ve věku 40 let, po tom co ho bodla včela.

Adamsovi

Thomas: Thomas (38 let) je nejstarší syn a jediný syn z rodiny Adamsů. Bohužel je i přes svů věk stále rozlítaný a nedokázal si i před spousty nápadnic najít manželku, takže svůj veškerý čas tráví s milenkami a svým nemanželským synem Mathyasem. Také jakožto prvorozený syn zdědil titul Vikomta.

Andy: Andy (18 let) miluje hudbu a hudební nástroje, ovšem také by jednou velice ráda procestovala celý svět jako její kamarád Colin. Bohužel místo toho musí neustále poslouchat narážky své matky a sestry na to, že stále není provdaná, jelikož má tento rok být už v její druhé sezoně. Její oporou jí jsou její přítelkyně Elois, Penelope a mladší nevlastní neteřinka Nathali.

Alena(50 let): Maminka Andy, Anet a Thomase, velice chytrá a rozumná žena, takže není divu, že se přátelí s Vikomtkou Violet Bridgertonovou.

Pavel(55let): Manžel Aleny a otec dětí. Velice dobrosrdečný a čestný muž, velmi ho zarmoutila smrt jeho nejlepšího přítele Edmunda.

Trmalovi

Anet Trmalová: Anet(33 let) je nadaná ve zpěvu a je nesmírně chytrá. Jako správná starší sestra se stará o svoji mladší sestru a chce pro ni jen to nejlepší. Vzala si Lorda Pavla Trmala(40 let), který měl dceru z prvního svazku. Později spolu měli další dvě dcery.

Pavel Trmal(40 let): Jako jediný syn zdědil titul Lorda. Poprvé se zamiloval už velmi mladý, ale bohužel jejich láska nevyšla, za to z té lásky vzešla jeho první dcera Nathali, rok po narození mu manželka bohužel zemřela po nešťastném pádu z koně. Po třech letech se opět oženil a tentokrát více než šťastně za lady Anet.

Nathali: Nathali(15 let) je velmi milá a líbezná dívka, která je velmi citlivá. Miluje své dvě mladší sestřičky i svou nevlastní máti. Miluje zvířata a ráda poslouchá hudbu. Nejraději tráví čas s lady Andy Adamsovou a Francescou Bridgertonovou. 

Adri: Adriana(13 let) je velice sportovně nadaná dívka, která strčí do kapsy kde jakého chlapce, vždy je ke všem upřímná a je to velice humorná osoba. Nejraději tráví čas s Gregorym Bridgertonem a společně tropí různé vylomeniny. 

Tessa: Tess(10 let) je nejmladší členkou rodiny Trmalů. Je chytrá a už jako velice mladá umí používat své velké štěněčí oči, aby bylo co nejvíce po jejím, na členy rodiny to sice nějak zvlášť nefunguje, ale na ostatní to funguje až moc dobře. Tessa má velice ráda Hyacinth, ale rozumí si i s Gregorym, společně i s Adri jsou neskutečná čtveřice.

Samozřejmě se zde bude vyskytovat spousty dalších postav, včetně těch záporných a těch postav, které už z Bridgertonů znáte, ale vztahy mezi postavami, které zde budou nejčastěji máme za sebou a teď hurá na příběh!






Zvony osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat