První sezona je peklo, ale druhá je horší!

63 3 0
                                    

Z pohledu vypravěče

Byl krásný den, člověk by klidně řekl že úplně pohádkový, ovšem ne pro všechny bylo tohle ráno zrovna dvakrát krásné a to platilo zvlášť pro dům kde žila rodina Adamsových.

Rodina Adamsovývch

,,Mami tohle přece nejde, chápu že já jsem byla představena do společnosti moc pozdě, ale Nathali je moc mladá, opravdu je dobrý nápad vystavit je tomu nátlaku už když jí je 15 let?"

 Ovšem Alena o tom nechtěla ani slyšet, naopak byla velice ráda, že to Anet napadlo, čím dříve se stane debutantkou, tím dříve si najde manžela, ne jako Andy, tam udělali chybu, měla být představena do společnosti mnohem dříve.

,,Nebudeme o tom diskutovat, Nathali to zvládne, navíc má tebe, budete si aspoň navzájem oporou, ovšem to neznamená, že tím zahodíš sebe, koukej se už taky aspoň trochu snažit si najít manžela, podívej se na svou sestru, ta se provdala hned v první sezoně a to měla daleko širší pas než ty."

Andy věděla že to její matka nemyslí zle, normálně spolu měli krásný vztah, ale na tomhle tématu se prostě neshodly. Andy se tedy rozhodla že nebude matku dál dráždit a raději si oblékla už přichystané krásné bílé šaty, i když s tím nesouhlasila, její neteř měla být představena do společnosti a to si nemohla nechat zkrátka ujít.

Rodině Trmalů

,,Mamá, prosím nemohli bychom to o rok o dva odložit?"

,,Ani náhodou, chceš snad dopadnou jako Andy? Věř mi, nějak ti to neublíží a navíc ti to pomůže trochu dospět, nemůžeš si věčně hrát se svými sestrami nebo chodit každý den k Bridgertonovým"

Ano přesně tento rozhovor se ozýval i z domu trmalů. Lord Trmal sice nebyl nadšený, že jeho choť chce provdat jeho nejmladší dceru tak brzy, ale svoji ženu miloval  a věděl, že ona miluje jak jeho, tak i jeho dceru, kterou by milovat nemusela, o to víc jí miloval. Nathali si oblékla sněhově bíle šaty, stejné které museli mít všechny debutantky, které dnes předstoupí před královnu Charlotu. Nathali se v šatech cítila velice stísněná a opravdu jí nebylo moc dobře, žaludek měla jako na vodě. Záviděla svým mladším sestrám jejich dětství a přála si aby i ona si ho mohla stále ještě užívat. Představa že by se měla zamilovat byla pro ni více než jen cizí, však ani nevěděla co to láska je, věděla že existuje to ano, viděla ji u svých rodičů, ale i tak, jaká je šance, že i ona si jednou vezme někoho koho bude milovat. Raději přestala myslet nad věcmi, které jí trápily, naposledy se na sebe podívala do zrcadla a vydala se k jejich kočáru.

Rodina Bridgertonových

Ráno u Bridgertonových bylo také o malinko hektičtější než je normálně, letos bude totiž poprvé představena do společnosti lady Francesca, takže Violet nebude mít na starosti jen jednu, ale rovnou dvě dcery, nesmíme totiž zapomenou i na Elois samozřejmě. Ta si chudák vyslechla úplně to samé co Andy. Domácnost byla opravdu velmi živá, vzhledem k tomu, kolik se v ní nacházelo lidí. Sebastian debatoval s Colinem a vypadalo to jako by si opravdu nesmírně užívaly utrpení jejich sester. 

,, Jak se těšíš na svoji druhou sezonu sestřičko? Letos by sis nějakého toho ženicha měla najít, nechceš aby z tebe byla stará pana." Neodpustil si Colin rýpnutí do své mladší sestry. 

Zvony osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat