Olayların üstünden 2 gün geçmişti ve halka haber vererek Mağaraya yola çıkmak istiyorduk.Saraydan dışarı çıkamadığımız için Niss dışarıya iletiyordu. Birsürü plan yapmıştık ve kendimizi her türlü psikolojik,fiziksel şekilde hazırlamıştık.Ama unuttuğumuz birşey vardı halktan henüz haber gelmemişti ve biz kabul edeceklerini düşünerek hazırlamıştık kendimizi.
Hazırlıklarımız sürerken odaya Niss geldi ve umutsuz bir biçimde 'gene'Adelin elindeki kılıçları alarak şöyle dedi:'Halk isyanda 2-3 senedir kral ve kraliçeler ortalıkta yok sorunlarımız var birde üstüne üstük onlar gidemezler diyip duruyorlar.Sizin plan iptal varisler...'.İçimizdeki durumun bir tarifi yoktu.'Tamam bizde yola çıkarız haber vermeden...'dediğimde ise bana 'Diğerlerini bilmem ama sen hiç bir yere gidemezsin çünkü bunu duyan alkolik amcan sana sahip çıkmaya geliyor.O gelene kadarda seni tutmamızı istiyor bilgine...'dedi.Yıllardır ziyaretime gelmeyen amcam ilk defa bana sahip mi çıkacaktı?Tam da zamanında...'Siktir!'diye bağırdı Demon.'Evet Nissinde dediği gibi siz gidebiliyorsunuz ben burda kalacağım size güvenim sonsuz kurtarın bizi bu beladan...'dedim onlara.Çünkü onca plan,umut,hayal benim yüzümden boşa gidecekti.'Olmaz bir şeyler yapmalıyız!'diye araya girdi Sana.'Ne yapacağız ki?'dediğimde Adelin Nisse olan bakışlarını gördüm.'Çok basit...Nissi Amber'a benzeteceğiz gerçek Amber bizimle gelirken sahte Amber burda amcanı kandıracak!'diye yükseldi.'Helal lan sana !'diye omzunu sıvazladı Demon.'Bana fikrimi soran olmadı!'diye yüzünü ekşitti Niss.Haklıydıda benim yüzümden burada esir kalacaktı.'Hadi ama beee!'dedi Cakhra Nisse yaklaşarak.Aralarındaki şey her neyse Niss karşılık koyamadan'Peki...'diye yanıtladı.Büyük ihtimalle Cakhradan hoşlanıyordu ve Cakhra bildiği için de bunu kullanıyordu.'Peki ne zaman geliyorlar?'diye sordu Syria.'Yarın öğlen saat 13.30 da gelecekler bende yarın malzemelerle 10.00da gelirim saç boyalarıyla felan.Hadi bir iyilik borcu daha size...'diyerek odadan çıktı Niss.
Ertesi gün
Sabah olmuş biz Nissi hazırlamıştık.Tıpa tıp olmasada bana benzemişti.Odanın bir köşesinede saklamış amcam Nefertitiyi bekliyorduk.Kendisi büyük dedemden sonra başa geçti fakat krallığı çökme derecesine getirince babam işleri devralmıştı.Bu nedenle kendisi ve kızı Elmys bize sinir oluyorlardı.Allahtan kızı gelmeyecekti yoksa bana tahammül edemeyen Niss gıcık Elmysyi bir kaşık suda boğardı.Muhafız kapıyı tıklatıp içeri girdi ve her şeyin başladığı o sözü söyledi:'Efendim Eski Kral Nefertiti aşşağıda sizleri bekliyor.'.Çok korkuyordum.Ayaklarım geri geri gidiyor içimden bir ses 'Dur!'diyordu.Demon bunun farkına varınca 'Siz çıkın biz geleceğiz...'dedi ve bizimkiler odadan çıktılar.'Korkma Ateşimin Varisi...Bir şey olmayacak ben hep senin yanında arkandayım...Seni seviyorum!'diyerek dudaklarıma yakınlaşmıştı.Sözleri ile beni etkilerken bir yandanda nefesi dudaklarımda geziniyordu.Ve evet öpmüştü beni.Kendimi huzurlu ve rahat hissetmeye başlamıştım.Beni sevdiğini biliyordum ama bu şekilde olunca kendimi garip hissetmiştim.'Ozaman sen her daim yanımdaysan gelde inelim.'dedim ve bana elini uzattığı elini tutmuştum.Tam odadan çıkarken odada köşede duran Niss'Tebriklerrr!!'diyerek kısık bir tonla bağırmıştı.
Aşağı indiğimizde amcamın dostlarımla konuştuğunu gördüm.Merdivenlerden inerken farkıma varmıştı.'Vay,vay,vay şu güzelliğe bakın aynı ben ya!'diyerek etraftakileri güldürmüştü.Belliki çok fazla üzüm şerbeti ve kızılcık şerbeti içmişti.'Amcacığım!'gibi yapmacık bir ifadeyle ona sarılmıştım.Tip olarak her ne kadar babama benzesede huy olarak babamın tırnağı dahi olamazdı.'E hadi içeri geçelim.'diyerek merdivenlere yöneldi.Tamda o sırada at arabasından kızı prenses Elmys indi 'Nereden çıktı ki bu?'.Babalarımız ne kadar benziyorsa bizde o kadardık.Sadece o benim esmer halimdi.Üzerindeki kırmızı detayları olan siyah elbisesiyle göz kamaştırıyordu.Saçlarını gene açık bırakmıştı.'Leydi Amber ne kötü sizleri görmek aksi takdirde gözlerimin bozulmasından korkuyor yanınızda daha fazla surmak istemiyorum.'diyerek yanımda kendi kendine triplere girmişti.Garip bir aksanı ile bana kendince laf ediyordu.Demona yöneldi ve beni sinir etti çünkü şöyle demişti: 'Demon seni görmek ne büyük bir şeref.Sen geçenlerde dinlediğimiz diyafonda bu aksanı beğenince bende eğitimini aldım.Her ne kadar hoşuma gitmesede sana değer.'Demon cevap vermek için bana baktı ve sert bakışlarımın farkına varınca mimik dahi oynatmadı.'Eee hadi bana odandaki bölgeni göster!'diyerek koluna girdi.Aramızdaki ilişkinin şuanlık gidişatı belli olmadığı için bir şey yapamadım.Ama kız kardeşim Sana ya bir kaş göz işareti yaptım.Ve oda sağ olsun anladı ve Elmysnin yanına gidip :'Tatlım saray aynı saray buraya 4.gelişin emin ol ki her gelişindeki oda aynı.Hee ama çok gezmek istiyorsan benimkini hiç gezmedin gel ben sana kendimkini gezdireyim hadi gel!'diyerek Elmysyi Demondan ayırıp saraya doğru ilerletti.'Kıskanç kıvılcımım benim!'diyerek kulağıma fısıldadı baskülcüğüm.'Ben sadece ona Sananın tarafını gezdirmek istedim okadar...'diyerek ilerledim.
Seviyordum baskülümü hem de çok...
9.Bölüm Sonu
Selamm!Bugün soru yok çünkü size küsüm 😏 Neden mi?Birde soruyor musunuz a benim kıvılcımlarım?🌟Çünkü okuduğunuz halde ne bir oy veriyorsunuz,nede bir yorum yazıyorsunuz nede bir takip ediyorsunuz 💔 Saçma sapan kitaplar bile yüksek algoritmaya sahip iken sadece bir tane smutun yanından geçen sahnemiz,sevilen fantastik türünden olan hikayemiz düşük algoritmaya sahip...Valla yazar 1 sizin için güzel şeyler yapıyor bende editliyorum ama güzel dostumun emeklerinin boşa gittiğini düşünmekten kendimi alı koyamıyorum. Pleaseee 📍
Instamızı destekleyin bariii!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırrı ⚔Lanet Serisi 1.Kitap 🌬Lanetli Varisler
ActionElementlerin Laneti 7 variside sarmıştı... Kendilerini bu lanetten kurtarmak için birşey yapmalılardı...🎻👑⚔