smutöncesi

1.4K 71 95
                                    

Duyuru!!;

Aşklarım "babamın oglu" hikayesini Hyunlixe değil Yeonbine dayalı bir fic yaptim. İlk bölümünü yayınladım eger ilk bölüm okunursa bunun bölümlerini daha sık yazarım lütfen okuyun!!

Ha bide sınavlardan düşük aldım (fic yazacagima sinav calissaydim Einstein olurdum) neyse.

-----

"Hyunjin zaten senin o kıza inanıp sorgulamaman inanılmaz. Bana kızma ama ben suçlu olacak onunla sanki böyle is birligi yaptim"

"Yapmışsın yapacağın kahpeliği zaten Lix"

"Şimdi kahpe ben mi oldum? Kahpe asıl senin gibi tanımadığı biriyle sevişip ertesi gün onu sikine takmayanlara denir"

"Sinirleniyorum ama"

"Gidiyorum ben bir şey demiyorum senin rezilliğine!"

Hyunjin koca bir kahkaha patlattı

"Cidden dediklerimi ciddiyiyemi aldın tassak geciyorum oglum anlasana"

"E bide gecme banane"

"Hadi ama Lix otur saka yaptim"

Felix aglamaya basladi

"Asabımı bozdun ya"

Hyunjin Felixin saçlarını okşayarak;

"Toparlanmama yardımcı olabilecek misin?" Dedi

u dönüşü benden biliniiijr😭😘 (HYUNJİN  BİPOLAR)

"Gel şimdi ben yukarı sen aşağı hallet ordan alışverişe çıkarız bir şeyler yeriz sonra sen bugün bizde kalırsın sonrada benim odama gelirsin sonrada soyunursun-"

"Ee soyunurum?"

"AKLIN HEP BELDEN ASAGISINDA YA MASAJ YAPARIZ BİR BİRİMİZE DİYECEKTIM AA"

Felix Hyunjin'in omzuna vurdu "He he kesin👋😊"

"Tamam tamam şakanın sırası değil ben yukarıdaki pisliği toplim sende salon ile mutfağı hallet zahmet olmasın"

"Yok ne zahmeti"

"Sonrada ben spora yazılıyım kıyafet bakalım bana ordan da alışverişti falan derken Minho Hyunglara yemeğe geçelim"

Felix ufak bir tebessüm etti "olurrrr" dedi

Keske hep boyle kalsalar
----------

"Buraları hallettim sen?"

"Yukarı da hazır gel çıkalım ya"

Hyunjin ile Felix arabada giderken uzun bir sessizlik oldu ama Felix bu sessizliği sonunda bozdu

"E Mina isi noldu"

"Annemlerle konuşup bosanacagim"

"Niye onlarla konuşuyorsun? Bu senin hayatın Hyun"

"Sen gerçekleri ve o kadınla nasıl evlendigimi bilmiyordun dimi?"

"Niye ki"

"Abim onun ablasını öldürdü bunun bedelini de onunla evlenerek bedelini ben ödedim"

"Ne"

"Evet zorla bir evlilik bu"

"Hyunjin seni anlıyorum ama abin eger hapis yatarsa bunlar olmaz"

"Babam abimi çok seviyor Lix"

"E BABAN ONU SEVIYOR DIYE SENIN HAYATINI MI KAYDIRTACAKLAR"

Hyunjin Felixin başını optu

"İlk dediğim işler,sonra o mina fahişesi ile ben ilgilenirim" dedi belini kavrayarak (yemin ederim bipolar)

Felix gözleri dolu bir şekilde sustu

"Hadi ama aglayacaksan sen evde kal"

"Yok canım ne ağlaması!?"

"Aglama"

"Uzun zamandır diyaloga falan hiç girmedik,konuşmadık da ondan ve aklıma bana 'karımı kıskanıyorsun' dedigin geldi."

"Unut gitsin o zamanlar o olmayan 'bebeğimiz' için o aptal karıya itaat ettim.. pişmanım"

"Şimdilik affediyorum😉"

Hyunjin yanındaki Felixin kıçına kocaman bir şaplak vurdu "özlemişim be gel bu gece odama" diyince Lix konuştu;

"Gece mi?"

"Ne o şimdi mi istiyorsun?"

"Bilmem:)"

Mesafe-hyunlix+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin