Bölüm Adı: Belki yeniden başlarız..?
Bölüm şarkısı: Rampapam
“ En önemli gün, senin yeterince iyi olduğuna karar verdiğin gündür. Kendini özgür bıraktığın gün.”
~Brittany Josephina.
**Lina'nın Bakış Açısı
Belki de yediğim 5. doroyaki.
Ve ben hâlâ doğru düzgün bir kaçış planı yapmadım.
Tamam, tamam...
Belki de en başından beri kaçmaya çalışmam giderek saçma hale geliyor. Ancak yapabileceğim bir şey yok, ben buraya ait değilim.
Çocuk.
Sakın konuşma, Otsutsuki-san.
Velet.
Sende sus, Kyuubi.
Dinlemek isteyebilirsin, bu önemli.
Senin söylediğin önemli şeyleri dinlememek tercihimdir. Sonra her nasılsa hiç istemediğim sikik işlerin içinde buluyorum kendimi.
Seni dinleyeceği yok. Ben söylüyorum. Arkanda Naruto’nun kızı ve bir-kaç arkadaşı yan köylerden gelen shinobiler ile tartışıyor.
Ciddi misin? Bu mu önemli?
Az önce Naruto’nun kızı ‘ Konoha çok daha iyi! Henüz ninja eğitimi almamış bizler bile sizi yenebiliriz! ’ dedi.
Yani?
Şimdi senin yanına geliyor. Yani, fark edildin.
Ha-?
NİYE EN BAŞTAN SÖYLEMİYORSUN?!
Dinlemek istemedin.
Off! Of! Otsutsuki-san yetmedi bir de sen başladın!
Kalkıp gitmek için hazırlandığımda Himawari bana seslendi.
Siktir!
Şimdi onu görmezden gelirsem beni Hokage’ye ispiyonlaması saniyeler alır.
Lanet girsin, bir çocuk neyinize yetmedi?!
Sessizce arkamı döndüm. Kaşlarımı kaldırıp ciddi bir ifade ile Himawari’ye baktım.
-"...? "
Himawari ise elleriyle oynuyordu. Biraz sonra hazır olmuş olacak ki doğrudan gözlerime bakarak söze girdi.
Himawari-" Bize dövüşmeyi öğretir misin? "
...Ne?
Pfft-..
HAHAHAHA!
Ne gülüyorsunuz be!?
Ben burada eceline susadığını düşündüğüm Himawari’ye bakıyorum!
-" Ne? "
Himawari-" Abimden isterdim ama kendini övmekten hiçbir şey yapamaz! Ve- Kawaki-kun’da doğru aday değil! Ama sen kibirli değilsin, üstelik her zaman ciddiyim de! Eminim Chakra’yı en iyi seninle öğreniriz!"
-" ... "
-" Siz... "
-" Dövüşmeyi chakra ile olan bir şey mi sanıyorsunuz? "
Himawari ve arkadaşları donarak bana baktı. Ağızları bir karış açıktı.
-" Peki, gerçekten değişir. Silah ve bıçakları kullanacaksanız chakraya gerek yok. Ancak dövüşürken jutsu kullanacaksanız öğrenmeniz gerekiyor. Bunun içinde bana değil... Eh.. Eğitimini kim veriyorsa ona gidin işte."
Bir dakika bir dakika, sen akademiyi bilmiyor musun?
Bilmem mi gerekirdi?
Yok hani de- DAHA YENİ DOĞMUŞ BEBEK BE BİLİRDİ PUAHAHAHAHHA
... Otsutsuki-san.
Ağzına sıçtım Kurama.
Has-
Otsutsuki-san ve kurama kavga ederken Himawari ve arkadaşlarına kaş-göz hareketi yapıp takip etmelerini işaret ettim.
Hepsi de anladı.
Sonunda bir ormana geldiğimizde onlara dönüp sordum,
-" Ne kadar süreniz var? "
Himawari-" Bir Ay. "
1 Ay?
1 AY?!
GİRECEĞİNİZ BAHSİ-...
-" Hazırlanın, hemen başlıyoruz. "
Herkes-" H-HAİ! "
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/EFSANENİN UYANIŞI\BORUTO-FANFIC
FanfictionLina,kara'nın genç üyelerinden biridir.O bir kap değil, ancak bir otsutsuki'nin gücünü miras aldı.Kimse onun ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyor, kimse onun neler yapabileceğini bilmiyor. Otsutsuki akira, Lina'nın gücünün kaynağıdır. Otsustuki akir...