Bölüm adı; fırtına öncesiBölüm şarkısı; sarı kurdeleler
" İki kuralım var:
Birincisi, ben asla yanılmam.
İkincisi, eğer yanılıyorsam birinci kural'a dönerim."
~L lawliet~
**Lina'nın bakış açısı
Herkes-"...NE!?"
-"...o kadar da şaşırtıcı değildi.''
Kawaki-" kapa çeneni! Herşey senin yüzünden oldu!"
-"vah vah...sanırım suç atacak insan kalmadı."
Kawaki-"SENİN YÜZÜNDEN NANDAİME-"
Shikamaru-" Durun! Kawaki sen ve lina naruto gelene kadar suçlu sayılacak ve gözaltına alınacaksınız!"
-"..."
Kawaki-" olmaz! Benim nandaime'yi kurtarmam gerek!"
Shikamaru ayağının altından gölge gibi birşey çıkarttı ve beni, sarışını, kapı, mavi yılanı, uchiha kızı etkisi altına aldı- bir dakika lan. Ben bu şeyin etkisinde değilim ki. İstediğim gibi kıpırdarım. Shikamaru en yanlış kişiye bu jutsu şeyinin etki etmesini bekledin.
Kawaki-" bırak!"
Boruto-" shikamaru-san! Lütfen bizi bırak! Babamı kurtarmamız gerek!"
Shikamaru-" hayır! Zaten naruto'ya söylemiştim...lina ve kawaki en başta gözaltına almalıydık..."
Boruto-" HAYIR DATTEBASA! shikamaru-san! Bugün bizler babamı kurtaracağız!"
Shikamaru-" başka çare yok..TAKIM 7 RESMİ OLARAK SİZDE GÖZ ALTINDASINIZ!"
kawaki-" bırak bizi lanet olası..."
Shikamaru-" tekrar söylemiyeceğim, naruto halleder! Oturun oturduğunuz yerde!"
Kawaki karma'yı tekrar etkinleştirdi. Sanırım şu gölge şeysinden kurtulmaya çalışıyor.
-"*iç çeker*"
Bir iki adım öne gittim. Tabii doğal olarak nasıl haraket ettiğimi herkes sorguladı.
-" nara shikamaru. Ben ve takım yedi, hokage'yi kurtaracak."
Shikamaru-" sen nasıl...HAYIR! BUNA İZNİNİZ YOK!"
-" senden izin isteyen de yok."
Kimseye söz bırakmadan shikamaru'nun jutsusunu etkisiz hale getirdim. Nasıl mı? Tabiki en basit yolla. Kafasına taş fırlattım ve o da konsantire olamadığı için sonuç.
Kawaki-" tch. Seninle sonra görüşeceğiz. Boruto, karmanı etkinleştirdim. Odaklan ve bir portal açalım."
Boruto-" tamam.."
Kap ile sarışın biraz uğraştıktan sonra siyah bir portal oluşturmayı başardılar. Ama portal hemen geri kapandı.
Boruto-" uğh! Lanet olsun.."
Kawaki-" henüz bunu yapamıyoruz..."
-".....Çekilin, portalı açacağım."
Kawaki-" ha? Sen portal açamıyorsun."
-" kim demiş ki?"
Bir portalı tek denememde açtım. Ne sanıyor ki beni? Ben o kadar juubii'yi boşuna mı besledim.
Bunlarında şaşırmaktan yüz yapısı bozulacak.
-" ee? Geliyormusunuz? Gelmiyor musunuz? Mâlum eğer gidip hokage'yi tek başıma kurtarırsam yine de onu orada bırakırım."
Kawaki-"tch.''
Sırasıyla herkes girdi. Bir ben kaldım. Nara Shikamaru endişeli gibi...
-"*iç çeker* sana söz veriyorum, hepsi canlı şekilde dönecek. Nara shikamaru."
Shikamaru-" senin sözlerine güvenmek ha?"
-" Ben sözlerimi her daim tutarım."
Shikamaru-" elden birşey gelmez..takım 7 ve kawaki sana emanet."
Bende portala girdim. İşe bak...gele gele boro'nun alanına gelmişiz. Boro'nun enerjisini hissediyorum.
Boruto-" ilk kim gidecek?"
Kawaki-" be-"
-" uchiha kız, sen ve mavi yılan dikkatini dağıtın. Daha sonra sarışın ve kap ona saldırsın. Bu ahtapot suratlı pek de kolay yenilmeyecek."
Boruto-" tehlike almaya değer mi?"
-" yaşamak içinse, her riske değer."
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/EFSANENİN UYANIŞI\BORUTO-FANFIC
FanficLina,kara'nın genç üyelerinden biridir.O bir kap değil, ancak bir otsutsuki'nin gücünü miras aldı.Kimse onun ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyor, kimse onun neler yapabileceğini bilmiyor. Otsutsuki akira, Lina'nın gücünün kaynağıdır. Otsustuki akir...