8

38 6 1
                                    

Bu konuşmanın önemli bir bilgi olduğunu ve istemeden kulak misafiri olduğum biraz beni endişeye soksa da göz ardı ederek odama gidip uyuma hayaliyle ilerledim tam odama gireceğim sırada telefonum çaldı telefonun cebinden çıkartıp arayan kişiye baktığımda arayan kişinin kayıtsız numara olduğunu gördüm numarayı açmak istemediğim için kapatıp geri cebime koydum telefonu ve odama girip yorgun bedenimi yatağa attım ve her şeyin düzelmesini umarak uyudum

.
.
.
.

Beni sarsarak uyandırmaya çalışan tanıdık ses ile gözlerimi araladım karşımda Venüs beni uyandırmaya çalışıyordu biraz olsun ayırdığımı gördüğünde
"Din benim işim var kahvaltı aşağıda sen yersin ben evden çıkıyorum haberin olsun Bir şeye ihtiyacın olduğunda ara beni!"
Diyerek aşağı indi uyandıktan sonra uyuyamayacağımı bildiğim için banyoya girip ihtiyaçlarımı hallettikten sonra aşağı kahvaltı etmeye gittim
...
Gittiğim kahvaltıdan sonra üstünkörü temizleyip salona oturdum ve artık bu olanları düşünüp bir çare bulmalıydım
Neredeyse buradaki 2. ve ya 3. günüm olmalıydı
...
İlk günü full uyku ile bitirdim dün ise ayıktım yani iki üç gün oldu ve artık bu yaşadıkları önceden çok fazla sevgilim beni aldattı, arkadaşlarımdan kazık yedim ve tanımadığım bir kişinin evinde kalıyorum artık bu yaşananlar saçma geliyordu daraldığımı hissedince hava almak için salonunun balkonuna çıktım masadaki sandalyeye korkuluklara biraz daha yaklaştırarak oturdum sessiz sakin olan dışarıyı izlerken bir çimenlerin orada hareketlenme gördüm dikkatlice oraya bakmaya başladım çalıların arasında yaralı bir kedi çıktı hayvansever biri olarak içinde bir burukluk oluştu ona yardım etmek için hızlıca balkondan çıktım ve dış kapıya vardım Venüs evde değilim ne olur ne olmaz evde yedek anahtar bırakmıştı o anahtarı öyle hızlıca kapıyı açarak dışarı çıktım hızlı adımlarla kedinin yanına gittiğim çimenliğin dibinde Can havlu ile biraz uzaklaşan kediye baktım biraz uzağında karnın aç olduğunu hırlamasından bile belli eden köpeğin ana yaklaşmasına fırsat vermeden hızlıca kedinin yanına koştum kediyi hızlıca kucağıma aldığım gibi eve koştum, koşarken arkana baktığında peşinden sonra hazır koşan köpek daha da panik olmamı sağladığında daha da hızlı koştum eve girip hızlıca kapıyı kapatıp kilitledim açamayacağını bilsem de tek bir amaçla kilitledim kucağımdaki kedi ile mutfağın yanındaki odaya koştum aslında burası bir nevi devir gibi bir yerdi, hızlıca dolaptan ihtiyacım olan şeyleri alıp masaya koydum temiz bir bezin masaya sererek kediyi üstüne yatırdım yarası derin diye yakın arkadaşım 'sac'
Sayesinde tıbbi durumlar hakkında biraz bilgin vardı kedinin yarasını temizlerken canın acımasın diye -zaten acımış acıdığı kadar-
Sakinleştirici enjekte ettim...
kedi sakince uyurken ben de yarısını temizledim birkaç ilaç sürüp bandajladım işim bitince kedi daha sıcak bir yere koyup mutfağa gittim venüs'e bu kedi evde tutması için yemek yaptım..
Soslu makarna ve gazozları masaya koyduğumda işim bitmiş oluyordu elimdekilerini masaya koyduğumda kapı acıma sis geldi Büyük ihtimalle Venüs geldi kafamıza da kimin geldiğine baktığımda..

Köpek dışında fazla kaos olmayan bir bölüm jsjzksksk
İyi geceler 🌌
Seviliyorsunuz
Öpdüm bby 😚💖👋

gariplik (gay) :yeosm:Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin