Rudy stalker? 🙊🥕

40 6 27
                                    

Per. Fang
Wstaliśmy rano i zeszliśmy na dół zjeść śniadanko. Ugotowaliśmy bekon, a raczej Buster go upichcił bo jedyne co umiem ugotować to parówki.. Mniejsza. Gdy skończyliśmy jeść nasze jedzonko udaliśmy się do salonu gdzie włączyłem telewizję.

- Ej Fang to co z tym Edgarem? - Spytał.

-Problem w tym że nie wiem.

- Aha, czekaj.. chyba mam pomysł, tylko najpierw musimy udać się do wioski gdzie mieszkał kiedyś Edgar. - Co ta marchewa chcę zrobić?.

- No spoczko, hulajnogami, nie?

- No a jak? tylko musimy jechać tam już dziś bo jutro do szkoły...

- CO?! czas za szybko leci - myślałem że się poplacze 😔. Wspominałem już o tym że musiałem zapłacić dodatkowe opłaty za te rysy na hulajnodze, A ten rudzielec się nie dołożył? Nie? Wracając, znowu się tam udaliśmy a po drodze wypytywałem bustera o resztę planu.

- Ej a jak tam już będziemy to co zrobimy? - Spytałem ciekawy tego co wymyślił mój przyjaciel.

- To wypytam tego starca o ważne informacje i go wystalkuję🔥😈.

- Stary ty to jednak mądry jesteś. - Byłem pod wrażeniem mądrością busa 😎. Jestem z niego dumny 🙌.

Gdy dojechaliśmy na miejsce odrazu odwiedziliśmy naszego nowego kumpla Wiesia. Wiesiek jest naprawdę supi supi i jescze zaparzył nam herbatkę 😻.  Buster wypytywał go o nazwisko rozmiar buta itp... Nadal nie wiem jak ma mu pomóc jego rozmiar buta i skąd Wiesiu wie jaki ma.. Ale nie zastanawiajmy się nad tym 💞, ważniejsze rzeczy do roboty.

•  Skip time •


Gdy wróciliśmy do domu Buster musiał już wracać zaopiekować się jego bratem bo jego matka potrzebna była pilnie w pracy. Ja natomiast wskoczyłem w moje ubrania do ćwiczeń i trenowałem kung fu.

Per. Buster
Gdy wróciłem do domu usiadłem w pokoju gusa na plastikowym krzesełku i odpaliłem moją aplikację do stalkowania mianowicie Facebooka😼. W wyszukiwarce wpisałem imię i nazwisko Edgara. Znalazłem kilku kandydatów i odziwo każdy miał jakąś lokalizację zamieszkania. Przyjrzałem się profilowym i uznałem że Edgarem którego poszukujemy jest ten co na pfp ma zdjęcie czerwonych Conversów i czarnych dresów zrobione z góry. [[mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi]]  Rozmiar butów się zgadzał więc byłem pewny że to on.
- Mam cię - powiedziałem pod nosem sprawdzając lokalizacje.

- Busterrr - młody złapał i ciągnął mnie za nogawkę.

- Co tam?

- Pobaw się ze mną w dinozaura który niszczy miasto, proszeee! * uklęknął na kolanach i zaczął mnie błagać.

- Niech ci będzie, mam być dinozaurem?

- Takk!

- RAWRRR- zaryczałem jak prawdziwy mężczyzna po czym zacząłem niszczyć miasto z klocków.😼

- aaa! o nie dinozaur atakuje! - mały gus bawił się ludzikami lego. - Gdyby znalazł się ktoś kto by nam pomógł! - Lamentował żółty ludzik.- I wtedy zjawia się Batman! - dzieciak założył czarną maskę nietoperza. - Uratuje was i wasze miasto! - Krzyknął po czym wskoczył na mnie i mnie wywrócił. 

- AHQJJWHS! - wrzasnąłem gdy upadłem.

- Wow jaki on silny i ładny! - Gus uznał że powychwala siebie 🙄.

- A dinozaur nie? - przeczesałem włosy dłonią a usta ułożyłem w dziubek.

- Nie! - krzyknął mój brat a raczej żółte ludziki.

🌌💕Miłość Wakacji💕🌌| Fang x Edgar | • Brawl Stars•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz