რა შეუძლია თურმე ერთ სულელურ შეცდომას, შეიძლება დავკარგოთ ის ვინც ყველაზე მეტად გვიყვარს და ის ვინც ჯერაც არ გვყავს ხელში აყვანილიც.
ასეთი რამ მოხდა იუნასა და ჯონგკუკის ცხოვრებაში, ჯონგკუკის ერთმა არასწორმა საქციელმა დააკარგვინა ორი საყვარელი ადამიანი, შვილი რომელიც ჯერაც არ ყავდა ხელში აყვანილი და საყვარელი ქალი რომელიც თავს გაწირავდა იმისთვის რომ მასთან ბედნიერად ეცხოვრათ.
იუნას პოვ:
კიბეებზე ჩავრბოდი როდესაც ფეხი გადამიბრუნდა და დავგორდი, ვცდილობდი რომ მუცელზე ხელი დამედვა რადგან ბავშვს რამე არ მოსვლოდა. გავიგონე ჯონგკუკის ყვირილი როდესაც დავგორდი კიბეებზე და ყველაფერი გაშავდა.
ჯონგკუკის პოვ:
დავინახე იუნა როგორ დაგორდა კიბეებზე და ისიც დავინახე თუ როგორ სდიოდა სისხლი ფეხებს შორის, ეგრევე ძირს ჩავარდი და იუნა ხელში ავიყვანე მანქანაში ჩავსვი და საავადმყოფოში წავიყვანე, მალევე მივედით.
-დამეხმარეთ ის ორსულად არის
ექიმი- აქეთ მოიყვანეთ ჩქარა
საოპერაციოდ შეიყვანეს, მე გარეთ ვუცდიდი. ყველაფერი ჩემი ბრალია რომ არ მომეცა იმ დამპალი გოგოსთვის სახლში შემოსვლის უფლება დღეს აქ არ იქნებოდა ჩემი საყვარელი ადამიანი და ჩემი ანგელოზი, რომელიც ჯერაც არ ამიყვანია ხელში და არ შემიგრძვნია მისი სურნელიც.
ექიმი გამოვიდა საოპერაციოდან.
-როგორ არის ექიმო??
-ბატონო ჯონგკუკ თქვენი ცოლი კარგად არის თუმცა...
-თუმცა რა?? მითხარით ექიმო
-ბავშვი ვერ გადავარჩინეთ, ის დავკარგეთ რადგან ძალიან პატარა ნაყოფი იყო და მისი გადარჩენა ვერ შევძელით, ვწუხვართ ბატონო ჯონგკუკ
თავზარი დამეცა როდესაც გავიგე რომ ბავშვი აღარ იყო ის ხომ ჩემი სიყვარულის ნაყოფი იყო, ჩემი პატარა ანგელოზი ჩემი სიყვარული.
-ექიმო... მეხუმრებით არა??
-არა სამწუხაროდ ბოდიშით ეხლა უნდა დაგტოვოთ საოპერაციოში უნდა დავბრუნდე
-კარგით
იუნას პოვ:
მახსოვს როგორ მდგომარეობაში იყო ჯონგკუკი და როგორაც ტკიოდა გული, თუმცა მისი ბრალია რომ ეხლა ასეთ მდგომარეობაში ვარ, და ბავშვიც აღარ მყავს.
როგორ შემიყვანა საავადმყოფოში მახსოვს, ჯონგკუკმა ისიც მახსოვს საოპერაციოში როგორ შემიყვანეს, სანამ დავიძინებდი ექიმს ვთხოვე რომ ჯონგკუკისთვის ეთქვა რომ ბავშვი მოკვდა და მანაც შემისრულა ეს თხოვნა და ეს უთხრა ჯონგკუკს, მალევე პალატაში გადამიყვანეს და ჯონგკუკი იქ დამხვდა მისი დანახვაც კი არ მინდოდა.
-ჯონგკუკ სასწრაფოდ დატოვე აქაურობა, შენი დანახვაც არ მინდა მეზიზღები, შენს გამო დავკარგე ბავშვი და ეხლა კიდე მოდიხარ და წინ მიდგები?? გაეთრიე ნაბიჭვარო ვერ გიტან
-გთხოვ მომისმინე იუნა
-გადი... არაფრის მოსმენა არ მინდა შენი დანახვაც კი არ მინდა....
გამარჯობათ❤️❤️ როგორ ხართ💜💜 ბოდიშით რომ ვერ დავდე უბრალოდ სკოლის გამო ვეღარ ვწერ ახალ ახალ თავებს და ვერც ვდებ მაგის გამო ესეც შუაღამეზე დავწერე და ეხლა დავდებ❤️❤️💜💜