Hoofdstuk 8

42 3 3
                                    

Tineke pov:
Hij duwde me tegen de muur en begon me hevig te kussen, ik zat vast, hij had mijn handen vast. Hij duwde me de trap op en toen we in de slaapkamer kwamen, duwde hij me op bed. Hij bond me vast met een touw, mijn handen aan elkaar aan de bedspand en mijn voeten aan het einde. Hij maakte mijn handen los om mijn kleren uit te doen, ik zat tegen te wringen maar hij kreeg het toch uit, mijn broek enzo waren al uit. Hij bond mijn handen terug vast, en begon waar hij zin in had. Ik werd wakker en zag Jack niet meer. Ik zag mijn telefoon oplichten en besloot te kijken naar het bericht dat ik kreeg en wat ik daar straks al had gekregen. Het was koen
K: Moet je Eva eens zien?
T: Tuurlijk!!
K: Foto
T: ZO CUTEEE😍
K: vind ik ook X
T: Bye ik moet gaan Xx
K: daaaaaag Xx

Ik begon te lachen bij het laatste berichtje, ik snap niet waarom hije zo aan het lachen kan maken en blij maken. Ik kleede me aan. De bel ging, nu stond Floor er echt. "Heyy" Zei ze gelukkig "Waarom zo blij? En heyy" zei ik, ze begon te lachen. "Ik weet het niet. Maar mag ik binnen komen, ik moet iets vragen?" Vroeg ze. Ik liet ze binnen en we liepen meteen naar de zetel "Ik zou het graag over Jack hebben" zei ze. Ik schrok, zou ze iets doorhebben? "Vraag maar" zei ik met een bang hartje "Jullie zijn al gelukkig samen maar waarom was je daarstraks aan het huilen? Komt het door Jack?" Vroeg ze "Nee tuurlijk niet,  de chef wou me spreken en had gezegd dat er een ongeval was gebeurd en dat raakt me want de bestuurder en de passagier van de ene auto waren gestorven en dat waren de ouders van het meisje dat achteraan zat," ze ik, ik vroeg me af hoe ik dit zo snel had verzonnen. "Oh, dat is erg. Ik ben blij dat het niet aan Jack lag. Weet je trouwens al dat Sara is bevallen?" Vroeg ze. "Ja koen heeft zelfs een foto gestuurd van Eva" zei ik "Mag ik hem zien?" Vroeg ze "Tuurlijk" ik pakte mijn telefoon en liet de foto zien. Ze vond haar schattig. "Zou je hem willen doorsturen dan kan ik hem afspringen voor op den bureau" "Zal ik doen" zei ik. Ze besloot te vertrekken en ik stuurde de foto door naar Floor. Ik wou hem ook afspringen voor in lijn appartement maar ik heb het niet gedaan want dat is een beetje raar dat er een kindje van iemand anders in jouw huid hangt toch?. Ik besloot naar het ziekenhuis te gaan. Ik deed een jas en sjaal aan want het was winter. Eva is 2 weken te vroeg geboren maar ze had een aangenaam gewichtje en lengte dus moest er niet in de couveuse. Ik reed naar het ziekenhuis. En liep naar de balie "Hallo waar kan ik u mee helpen?" Vroeg de dame achter de balie. "Weet u waar Sara witvrouwen ligt?" "Ze ligt op op kamer 267, op de tweede verdieping" zei ze "Dankuwel" ik liep naar de lift en drukte op het knopje van de tweede verdieping. De lift kwam aan op de tweede verdieping en ik zocht naar de kamer die ik al heel snel had gevonden. Toen kwam er een soort gevoel zoals jaloesie in me op. Maar ik probeerde het te verbergen en klopte op de deur. "Kom binnen." Zei Koen. Ik liep de kaler binnen "gefeliciteerd met Eva!" Zei ik. En gaf hun allebei 3 kussen. "Hoe gaat het op het werk? Veel moeten doen vandaag?" Vroeg hij. "Ik mocht naar huis" zei ik. "Waarom?" "Omdat er een ongeluk was gebeurd en de chef had dat tegen mij gezegd en gezegd dat er in een van de auto 3 mensen zaten 2 ouders en 1 kind en allebei de ouders waren gestorven en dat raakte me heel erg" zei ik.
----------
Mening mag altijd X

I just want youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu