Դե հա բան չասի, գալուց մի հատ պիվա խմա, ուզվցվում էր ինչ անեի😁🤤❤️նոր էկա արեգակիս մոտ..արա բայց սենց ես երկար չեմ ձգի, մի այլ կարգի թուլանում եմ իրա կողն ըլնելուց, կարոտում եմ բեսամպ.... ոչինչ հեսա սաղ հարցերը քցեմ իրար ու առաջարկություն եմ անելու, մերժեց կփախցնեմ Ոչինչ 😁🤤❤️ չնայած գիդեմ որ ինքն է ինձ ա սիրում, աշկերն ու շուրթերը սաղ մատնում են...էս անգամ չէի ուզում թողեի, բայց դե ջոգում էի պահի լրջությունը, տուն տարա ու հելա դաչա։ Արսեն 12-ն էր, հերս ու մերս քնած էին ոնց ջոգա, ես է լավ հոգնած էի, հելա սենյակ, ուզում էի մի քիչ աշկ կպցնեի, էն է չէր ըլնում, մի քիչ բզբզացի հեռախոսով բան, հրեշտակիս նամակ գրի.
💌 Սի՞րտս
💌 ...Երևի հլը չի պառկե, լավ ❤️😁մտա իրա էջ, արա դե գանձս հասկացող ա էլի❤️😁էջը փագ էր, նկարներն է մի քանի հատ, էն է դե կարգին նկար...❤️ թերթում էի չնայած որ հազար անգամ նայել էի, բայց թազա նկար մկար էլ կար ոնց ջոգի, մտա ու....🤦🏻♀️😳🤬էս լիրբը ինչ գործ ունի իրա հետ չջոգա, հազիվ էրկու րոպե մոռացել էի յանի, տեսա կատղա էլի....էլ չնայի ինչ ա միանգամից զանգի ...
- Հա Մովսես 🥺մի քիչ հետո կզանգեմ էլի
- Մի քիչ հետո չկա, Էվան ինչ կապ ունի քո հետ🤬
- Մովսեսսսս 🥺 խնդրում եմ հետո
- Լինա հարցիս պատասխանի ասում եմմմմ🤬
- Մովս....
- Ալոո...ալոոո Լինաաաա🤬🤬Արաաաաա, չի դառնում սենց....🤬հելա շորս քցի վրես ու հելա բառ...հմի խմելն ու անջտվելը չէր խանգարի...
....
Վայ Մովսես ❤️😁արագ տուն մտա, մաման Համարյա ամեն ինչ արել էր, տորթն էլ էին բերել, տունը հարդարված էր, մի 10 րոպեից արդեն պապան էլ էկավ, որ տեսանք մեքենան կանգնեց դրսում, մաման արագ դուրս էկավ ու զբաղացնում էր 😂 վայ մամ, պապայի հարցական հայացքը պետք ա տեսնեիք...😂արդեն 12-ին 1 էր պակաս, մաման պապայի աչքերը փակած, ձեռքը բռնած մտան տուն, ես էլ մոմը վառած կանգնած էի😂❤️🥺 նենց հավես էր....12-ը հենց էղավ երգը միացավ ու մաման բացեց պապայի աչքերը...
- Շնորհավորրրրրր😍😍😍🎁🎉🎉պապ ջանննն
- Վայյյ😍 էս ինչ անակնկալ էր😂ես էլ ասեմ մերդ էս ինչ ա անում
- 😍😂 դե հիմա
- Ապրեք իմ թանկեր❤️
- Դուք ապրեք իմ լուսավորներ😍❤️Իրար գրկեցինք, շնորհավորեցինք, պապայի աչքերը թաց էին❤️🥺 մազերը հասցրել էին ճերմակել... միասին ուրախ երգի ներքո սեղան նստեցինք, խոսում էին, ծիծաղում, հաց ուտում...12 անց կես կլիներ արդեն, մեկ էլ զանգ էկավ... Մովսեսն էր💔😳արագ գնացի խոհանոց խոսելու... դե մնացածը գիտեք...էտ պահին մաման ներս մտավ...💔 լավ ա հասցրի անջատեմ...
- Բալե՞ս
- Ըհ հը հա մամ ջան 😳
- Ինչ էղավ ուր գնացիր
- Գործի տեղից էին մամ, ասեցին շտապ դեպք ա գրանցվել, ինձ էին կանչում, էն էլ ասեցի որ փոխարինող գտնեն💔
- Հաաաա❤️լավ ցավդ տանեմ, արի դե հայրդ կանչում էր քեզ
- Ըհը էկա❤️Գնացի հյուրասենյակ, բայց սիրտս արագ էր աշխատում, ինչ էր էղել, խի էր տենց ջղայնացած ու որտեղից ա ճանաչում Էվային' ընկերուհուս...💔