Yıllar önce lise birinci sınıf olan 15 yaşında iki genç, Kim taehyung ve Jeon Jungkook, zamanla birbirlerine arkadaşlıktan öte bir şeyler hissetmeye başlamışlardı.°
"Taehyung öğle arasında arka bahçeye gelir misin rica etsem?"
"Ha, ne, ben mi?"
Taehyung işaret parmağıyla kendisini gösterdi."Kkkkkkk~ ah taetae yüzünü görmeliydin, evet sen şapşal."
Taehyung'un yanakları kızarmıştı bile.
Elini ensesine götürdü."Ah şey tabi gelirim"
"O zaman saat 12.30da?"
"12.30da"
°
Saat 12.30 olmuştu bile. Jungkook arkda bahçede kimse olmamasına sevinmişti çünkü Tanrım, Taehyung'la başbaşa konuşabilecekti!
Jungkook, çok zaman geçmeden gelen Taehyung'u görünce tebessüm etti.
Taehyung tebessümü görünce içinin bir hoş olduğunu hissetti, kalbi çok hızlı atıyordu.Jungkook Taehyung gelince hemen ayağa kalktı.
"Taehyung direkt konuya gireceğim lütfen sözümü kesmeden dinle çünkü bu cesareti bir daha bulabilir miyim bilmiyorum, nasıl demem gerektiğini nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.
Süslü cümlelerim ezberlediğim bir paragrafım yok ama, Taehyung;
Sen çok güzelsin,berrak bir su gibi, hayatım olan beyaz sayfamı senin isminle doldurmak istediğim türden. Keşke hafızam silinse de tekrar tekrar okuyayım dediğim kitapsın; sen bir filmde en güzel sahnesin, sürekli geriye sarıp durduğum. Zamanı geri alıp dursam da senle olan anları yıllarca yaşasam diyorum bazen. Seni izlemekten kendimi alıkoyamıyorum.
Umudumsun. Simsiyahken her yanım, huzurumsun. Uçurumsun taehyung; atlasam karanlığına, adım unutulsun. Evim ol. Kurtar beni, sonum ol.Sen en olağanüstü kişilerden birisin Taehyung, bir nota kadar net ve bir melodi kadar samimi. Tanıştığımız ilk günden beri kafamın içinde çalan müzik sensin, senden hoşlanıyorum.
Biliyorum yaşımız daha çok küçük ama ben ömrüm boyunca bir daha böyle hissetmeyeceğimi, sevmeyeceğini biliyorum. Bilmiyorum belki sevgim seni korkutuyordur belki de homofobik insanlar ama nolur korkma Taehyung, ben seni bu dünyadan da kendimden de korurum. Lütfen sevgilim olur musun?
Dilerim ki Taehyung, dilerim ki asla caymazsın benim olmaktan."
Yağmur çiselemeye başlamıştı, zaten havadan dolayı yağacağı belliydi ama bu kadar erken olacağını kimse beklemiyordu.
Taehyung gözünden ne zaman intihar ettiklerini bilmediği göz yaşlarını elinin tersiyle silip burnunu çekti.Kısık bir sesle "jungkook" diye fısıldadığı gibi ağlaması şiddetlendi.
"Taehyung ağlama n'olursun, gözyaşlarına kıyamam ben senin; ağlama ben ağlarım."
Jungkook Taehyung'a ne kadar ağlama dese de kendisi de ağlıyordu.
Taehyung burnunu çekip kıkırdayarak "asıl sen kendine bak, sen de ağlıyorsun."
Jungkook tebessüm ederek hemen gözyaşlarını sildi. "Bak ağlamıyorum."
Jungkook ellerini Taehyung'un yüzüne çıkardı. Gözyaşlarını silerek "Taehyung" dedi.
"Hm?"
"Can bulur mu toprağım gözyaşında?"
Taehyung gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
"Jungkook"
"Hm?"
Taehyung heyecandan elleriyle Jungkook'un omuzunda ki kumaş parçasını sıktı.
"Seni seviyorum"
Taehyung o kadar kısık söylemişti ki bu cümleyi kendisi bile zor duymuştu.
"Hm? Ne dedin anlamadım."
Bu sefer Taehyung bağırmış gibi çıkan bir sesle "Seni seviyorum!" dedi.
Jungkook ise şaşkınlıktan bambi gözlerini daha da büyütmüştü.
Yağmur daha da şiddetlenirken
Jungkook yüksek bir sesle konuştu.
"Toprak yağmura, ben sana; aşık olduk Taehyung!"Taehyung kollarını açtığı gibi Jungkook'un boynuna atladı.
Taehyung'un elleri Jungkook'un boynunda, Jungkook'un elleri ise Taehyung'un belindeydi.
Yağmur şiddetini arttırmaya devam ederken ikili birlikte gülmeye ve dönmeye başladılar, en sonunda durduklarında sırılsıklam olmuşlardı bile. Jungkook ıslak alnını Taehyung'un anlıyla birleştirdi, bu ise Taehyung'un Jungkook'un boynuna daha sıkı sarılmasından başla bir şey katmadı. Eh, maratonun içinde koşan kalpleri hariç tabiiki."Taehyung sırılsıklam aşık oldum ben sana."
"Bende Jungkook, bende."
Dönüp kahkaha attıkları için nefes nefeselerdi.
"YAĞMUR YAĞIYOR İÇERİ GEÇİN ÇABUK"
Nöbetçi öğretmenin sesi yavaş yavaş artıyordu, yağmur yağdığından öğrencileri içeri sokması lazımdı. Jungkook ve Taehyung hızla ayrıldılar.
Jungkook kırmızı yanaklarla, elini ensesine götürerek "umm, içeri geçelim mi?" dedi.
Taehyung kıkırdayarak cevap verdi. "geçelim geçelim."
°
Gençler birbirlerine açılmış ve herkesten gizli ilişki yaşamaya başlamışlardı çünkü aileleri dahil çoğu kişi homofobikti. Toplumun onları dışlamasından hor görmelerinden çok korkuyorlardı. Eh, 15 yaşındaki bireyler için bu korku normaldi.
Her şey çok güzeldi ta ki...
'Sky.