A doua zi de dimineață mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap.Dau să mă ridic din pat dar nu-mi mai simt juma' de corp.Ce dracu.Nu-mi pot aminti clar ce s-a întâmplat noaptea trecută.Tot ce știu e că am venit de la școală,m-ai dus să mă schimb iar apoi...........Oh,nu nu nu nu! Trebuie să fie o glumă,sigur nu m-am culcat cu Noah.Doar am visat,exact!
Într-un final dau să mă ridic din pat.Mă duc să fac micul-dejun ca mai apoi să-l văd pe cinpanzeul de Noah cum stătea pe scaun uitându-se la mine cu o privire perversă.-Ce dracu te uiți așa la mine?
-Zâmbetu' tău mă omoară.
-Poftim?
-Privirea ta mă calcă în picoare.
-Ce privire că nu eu mă uit ca perversul la tine.
-Ochii tăi albaștrii mă înebunește.
-Ce pu-...
-Te iubesc ca-n prima zi că știu că e frumoasă🤭.
-Wtf💀Amm............Ok? Nu știu ce te apucă dar e clar că ai tras pe nas,cinpanzeule.
-Știi ce Ryan?
*Ryan pov*
Ce drq de când m-am trezit Noah tot se comportă ciudat,la modul cel mai serious.Nu am chef să complic treburile așa că aleg săi răspund pe un ton cât mai calm chiar dacă mă apucaseră toți dracii.-Ce este?
-De acum faci ce spun eu,iar dacă nu accepți nu voi avea de ales așa că va trebui să arăt întregii școli cum îmi gemeai numele noapte trecută.
-POFTIM?Noah ce puła mea?cum să mă culc eu cu tine,ai înnebunit? *Nu înțeleg ce vrea să zică Noah cu asta dar presimt că va ieși urât*
-Adevărul doare,știu că nu mă crezi dar va trebui să îți arăt că eu nu mă joc ca copiii.
În secundele următoare Noah scoate telefonul din buzunar ca mai apoi să-mi arate o filmare cum făceam tot felul de lucruri neortodoxe cu el în pat.Nu puteam crede așa ceva,viața mea era devastată.Va trebui să-mi schimb numele,să mă mut în altă țară,of fate nu știu cum s-a ajuns la asta.Dar nu vreau ca mama să afle,ea are cea mai mare încredere și cele mai mari așteptări de la mine.Mi s-ar sparge inima în mii de bucăți dacă ași vedea cum ar reacționa când află.
Cad în genunchi și încep să plâng.-Nu-ți face griji,spune Noah,dacă faci cum spun eu nu voi arăta mica mea chestie nimănui.
*Îmi șterg lacrimile de la ochi cu mâneca hanoracului și îi răspund tremurând tot*
-E......eu......voi face cum spui.......*iar mai apoi îmi las privirea în jos*
-Bun băiat.*iar mai apoi mă duc și-l mângâi pe Ryan pe cap cu un zâmbet pervers în colțul gurii,iar mai apoi plec afară și îl las singur în bucătărie*
*Ryan pov*
Ok deci viața mea a fist complet distrusă numai într-o singură zi.Acum va trebui să fac ce spune el de frică.Va trebui să fac tot posibilul să șterg acea filmare cu cel mai mare preț.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mdeaaaa nu prea am avut idei ca să fac mai lung capitolul dar sper că v-a plăcut👁👄👁❤.
CITEȘTI
Fratele meu vitreg
Adventurex:Dar Noah nu putem face asta,ești fratele meu vitreg. x:Nu-ți fă griji,nimeni nu va afla. hehehehe carte nouă