Au trecut trei zile de când viața mea a ajuns una de căcat.Până acum Noah nu m-a pus să fac nimic,poate că a uitat sau pur și simplu nu vrea să-mi strice viața,cel mai probabil nu e adevărat dar să sperăm.
Eram singur acasă.Noah s-a dus cu un grup de-al lui de prieteni în oraș iar părinții mei sunt la cumpărături.
M-am pus să fac niște clătite ca să mai treacă din timp.Aproape le terminasem dar cineva mă suna.Ce doamne iartă-mă,niciodată nu pot să fac ceva fără ca cineva să mă întrerupă.Înfine,iau telefonul și răspund.Erau ai mei.M-au sunat să-mi zică că vom merge în oraș să luăm cina.Mai grozav de atât că nu se putea mai ales că trebuia să vină și el........
Ai mei și Noah ajunseră acasă într-un final.Mă duc să mă îmbrac într-un tricou și niște pantaloni gri de trening deoarece nu-mi place niciodată să fiu extra,plus că hainele mulate mă fac să arăt ciudat.Cobor jos pentru că era timpul să plecăm*băgami-ași*spun eu în gând când l-am văzut pe Noah stând în fața scărilor uitându-se la mine ciudat.Nu bag de seamă și dau să plec,dar mă oprește și îmi șoptește la ureche:Să știi că nu am uitat mica nostră promisiune.Iar apoi o aud pe mama cum ne striga.-Copii haideți o dată,ce tot faceți!?
-Venim imediat,îi răspunde Noah.
Plec în grabă de lângă el iar mai apoi mă urc în mașină.
-Ce v-a luat atâta Ryan?Crezi că plecăm când vreți voi?spune mama.
-Scuze,doar că nu-mi mai găseam telefonul.
Nimeni nu mai spuse nimic.În mașină era o liniște totală.La cât de grăbit am fost nici nu am observat că Noah se îmbrăcase exact ca mine.A fost un accident sau omul ăsta mă copiază în orice acum?
Totuși,Noah mitoasea destul de bine.Era destul de chipeș,nu mă mira faptul că orice fată l-a avut sau îl are ca crush.Adică este înalt,are părul acela negru care e mereu coafat dar arată și mai sexy când are părul ciufulit,ochii lui sunt ca un ocean imens în care te puteai pierde cu firea,iar corpul lui bine lucrat și musculos arată nemaipomenit,dar cel mai mult îmi plac buzele lui,sunt roz și fine,nu cred că ar exista cineva care să nu-l placă.Stai puțin........ce dracu,cum să-mi placă mie de Noah?Nu e ceea ce pare,exact,cel mai probabil m-a luat ceva la cap.-Ryan,Ryannn,baii mă auzi?
-Uh da ce este?
-Nu vezi că am ajuns?Unde ție capul?Haide odată.
Nici nu observasem când am ajuns.Mă dau repede jos din mașină și intru în restaurant.Sincer să fiu era un restaurant destul de sofisticat.Nu era pe gusturile mele dar mna.
Ne-am pus la o masă iar apoi am comandat ceva de mâncare.Eu mi-am luat carbonara și înghețată,cea mai sofisticată cină.Noah pe de altă parte își comandase exact ce am comandat și eu.Încearcă să-mi copieze viața sau ce?Deja mă luaseră nervii.
Mâncare ajunseră într-un final iar apoi ne-am pus să mâncăm.În timp ce mâncam ai mei începură să vorbească tot felul de chestii.Mi se făcuseră cam rău așa că mă dusem până la baie.Dau drunul la apă și încep să mă spăl pe față.În timp ce mă spălam pe față simt două mâini care mă apucaseră de talie.-Ce gay futut în cur îndrăznește să mă atingă?
-Ce m-ai jignit,ai puțin respect față de mine.
-Noah?ce pula mea,suntem într-un loc public ai înnebunit?
-Cred că ai uitat de mica noastră înțelegere,am venit să mă satisfaci baby.
-Doamne ferește.
-Dacă nu mai ai nimic de spus atunci......
În secundele urnătoare Noah își introduse mâinile sub tricoul meu începând să-mi atingă unul dintre sfârcuri în timp ce mă mușcase de gât iar eu scoțând un gemăt de plăcere.Își introduse mai apoi mâna în pantalonii mei începând să-mi frece penisul deja sculat.Singurul lucru care mai puteam să-l spun erau doar niște gemete care deveneau din ce în ce mai multe.Își dase pantalonii jos iar mai apoi își introduse penisul în mine.Era a doua oară când o făceam dar era mult mai plăcut.
-Mmh Noah...hai să o facem altă dată nu e un loc potrivit.
Îmi era frică că cineva va intra peste noi dar oricât de mult încercat să-i zic lui Noah nu mă asculta.Ce rușine.Îmi dasem drumul fix pe oglindă.Noah mă apucase de gât și începu să mă sărute agresiv până ce rămăsesem amândoi fără aer.Vroiam să se termine o dată dar nu cred că trebuia să îmi fi dorit asta pentru că în loc ca Noah să termine cu sexul o terminase fix în mine.Mai rău că nu se putea...........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hai că ăsta a foat oleacă mai lung vă pwp pe ăștia de îmi votați cartea😱❤
CITEȘTI
Fratele meu vitreg
Adventurex:Dar Noah nu putem face asta,ești fratele meu vitreg. x:Nu-ți fă griji,nimeni nu va afla. hehehehe carte nouă