chapter 1

80 4 4
                                    

"Kanka sen Yeji Hoca'nın götünü mü dikizliyorsun ben mi yanlış gördüm amına koyayım?"

Yeji Hoca normalce matematik dersini işlerken, Ryujin'in hocanın götünü sikecek gibi bakmasına karşılık söylemişti bunu Felix. 

"Ya ama kanka göte bak uff"

"Oha Ryu!"

Sanki yeni duyuyormuş gibi sesini yükseltmesi hocanın bu tarafa doğru bakmasını sağlamıştı. Ben de tabii ki Seungmin'in tuvalete gitmesini fırsat bilip sandalyesine uhu sürerken yakalanmamak için hemen önüme döndüm. 

"Oğlum! Konuşmayın demedim mi ben size?"

"Hocam konuşmadık ki soruyu sordum."

Hoca göz devirip önüne dönerken Ryujin dirseğini masaya dayamış elini avucunun içine koyup tekrar hocaya bakmaya başlamıştı. Mal.

"Enayi"

Aklımdan geçeni söyledin lan!

"Hoşt lan siktir git!"

Soobin'in Ryujin'e sataşmasıyla Yeonjun hemen karşı çıkmıştı. Yeonjun ve Soobin nedeni belirsiz bir şekilde hiç anlaşamıyorlardı. 

"Kanka ya bak diyorum bana aşık kesin seninle konuşmamı kıskandı."

Ryujin ikisini takmayıp Felix'e karşılık konuştuğunda gözlerimi devirdim. Yanımdaki Minho'ya döndüm.

"Öğle teneffüsü basketbol mu oynasak?"

"Olur, oynarız"

Yanağımdan makas alıp önüne döndüğünde bende dersi dinlemek için önüme dönmüştüm ki kapıya giren -tam anlamıyla- Seungmin'le sınıfın bütün odağı o olmuştu. 

"Hocam amk! Ben tuvalete gittim ya bir baktım Sana ve Momo Hoca öpüşüyorlar! Yok tövbeestafurullah... LAN! Ateisttim ben. İptal iptal iptal! Neyse hocam, gidin bir el atın şunlara ya!"

Seungmin, hocayı hem ittirip hem de sözlerini sıralarken sınıftan çıkarmıştı bile. Bütün sınıf yerinde kalıp öylece aval aval etrafa bakarken ben tabii ki ne olduğunu anlamıştım.

"Of inanmış mıdır lan? Götümle konuştum amını sikeyim."

"Kanka ayakta alkışlıyorum çok başarılıydın"

Beomgyu ayağa kalkıp alkışlarken, Seungmin'se 'ay önemi yok''yok canım''teşekkürler ay' gibi şeyler mırıldanıyordu.

"Çok iyi bir insan olduğumu biliyorum canlarım hiç gerek yok." 

Herkes gülüşüp dışarı çıkarken mal Felix ne olduğunu anlamamış etrafa bakıyordu.

"Felix! Seungmin erken çıkmamız için hocayı yolladı."

"LAN! AŞKIM BENİM YA, GEL BİR SARILAYIM BİR ÖPEYİM."

Seungmin, Felix'ten kaçmaya çalışırken ben Felix'i tutmuş, Minho ise Seungmin'in omzuna kolunu atıp önden yürümeye başlamışlardı.

"Ulan Hyunjin. Ulan, ulan, ulan."

"Niye ulanlıyorsun yine bebek?"

"Yavşak orospu seni! "

Kıkırdayıp bende onun omzuna kolumu attıktan sonra yemekhaneye girmiştik. Tabii bir 30 dakika falan erken çıktığımız için kimse yoktu. Hemen yemek alıp masalardan rasgele birine oturduğumuzda Yeonjun ve Soobin buraya doğru geliyordu.

"Siktir git Soobin ben geldim."

"Gitmiyorum"

"Soobin senin ananı sikeyim."

cherry waves, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin