1.Bolüm Travma

3 1 0
                                    

Bazen bazı şeyleri yaşamak için yaş önemli olmuyor, bazıların yaşadığı olaylar küçük 'tür ama kendi için büyük olabilir ama ben yaşadığım her şeyden ders çıkarmaya çalışıyorum.

( 16 ocak 2021)

Yine her zamanki gibi odamda şarkı söylüyordum  ve annemin o sesiyle irkildim
'(Annesi)Leyla- "Yağmur"
Sesi duyduğumda şaşırdım annem işte olmalıydı acaba neden bu saatte evdeydi, hemen salona indim ve sadece annem olsa iyi babamda burda ne olmuştu ki ikisi birden bu saatte evdeydi.
Yağmur-" Efendim anne, bu saate neden evdesiniz. "
Leyla-" Bizden sakladığın bir şey olduğu için olabilirmi!"
Annem neyi öğrenmiş olabilirdi ki? yoksa nasıl öğrendi'ki bunu offf.
Yagmur-"Anne ne oldu hiç bir şey anlamıyorum." evet kesin noldunu bilmiyoruz Yağmur
Leyla-" Ankaraya gidiyormuşsun kızım, şarkı söylemek için. Bize ben şarkı söylemek istiyorum dedin onayladık ama sen arkamızdan iş çeviriyosun."
(Babası)Kenan-"Yağmur hemen odana ve cezalısın 1hafta odandan çıkmıyorsun."
Yağmur-"Beni neden dinlemiyorsunuz ya ,şarkı söylememe engel olamasınız."
ağlayarak ve koşarak odama çıkıp kapıyı kilitledim. Hemen Egeyi aramam lazım.

(Ege çalıyor)
YAĞMUR-"Ege nolur gel sana şuan çok ihtiyacım var."
Ege-"Güzelim ağlama tamam 2dk ya oradayım. "
(Telefon kapanır)
Ege-"Duyduklarım doğrumu, bunu neden benle paylaşmadın?"
Yağmur-"Herşey çok hızlı gelişti gerçekten ama kaçıcam ve o şarkı yarışmasına katılıcam."
Ege-" Delirdin'mi kızım sen, ne kaçması."
Yagmur-"Ben istediğimi yapacağım ya yanımda olursun yada arkamda."

En yakın arkadaşım bile benim yanımda olmakta kararsız ama bunu bir gün kabullenecekler, sanki kötü bir şey yapıyorum. Sadece hayallerimin peşinden gidiyorum.

KararsızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin