Bazen bazı şeyler için sevdiklerimizi geride bırakmak en doğru karar olabilir. Ben sadece hayallerime ulaşmak ve onları gerçekten başarmak istiyorum. Tabi buna karşı çıkan bir ailem olsa bile.
Gerçekten bir insan hayalleri için çabalayamazmı, şimdi aramızdan biri saçma bi isteği olsa onu kendi için olsa bile yapmalı kimsenin istekleri,düşünceleri küçük yada yapamazsın denmemeli sonuçta o kişinin hayatı kimse buna müdahale edemez. Gerçekten yapmak istiyorsa bunu her şekilde yapabilir kimse hayallerime ve hayallerimize engel olmamalı ve olamaz bu benim hayatım nasıl istersem öyle olacak. Sonuç her ne olursa olsun bu benim hayatım üzülen, kırılan, mahvolan benim, bizim hayatımız.
Bu hayat benim ve ben nasıl istersem öyle olacak ve ben o seçmeleri kazanıp şarkı söylicem.
(28 ocak 2021)
Annem ve babamın beni odaya kitlemelerin bilmem kaçıncı günü hala çok kararlılar beni göndermemeye. Ama ben bi yolunu bulmaya çalışırım herhalde yani bu ne kadar zor olabilir ki? . Ama belkide bu şarkı işine ara verip onları rahatlatabilirim en azından bir süreliğine ,bu sırada kursa yazılır ders sonraları provalar yapabilirim kendimi biraz daha geliştirip sonra ki seçmelere katılabilirim evet çok iyi bir fikir.