Özlemedim değil

12 2 10
                                    

Miles ofisinde oturuyordu. Bay Karma'nın sözüne uyarak davacı avukat olmuştu.
Bir kaç yıldır Fransizka'yı görmemişti. Birden gelen sesle irkildi, telefonu çalıyordu arayan Fransizka'ydı. Telefonu açmakta tereddüt etsede açtı.

"Selam kardeşim! Bügün biraz canım sıkıldıda... dedim ki benle akşam yemeği yemek ister misin?"

"Fransizka, aslında biraz meşgulüm ama belki akşama zaman ayırabilirim. Yinede neden soruyorsun?"

"Küçük kardeşimle zaman geçirmek isteyemez miyim!?"telefonun arkasından kırbaç sesi duyuluyor.

"Kırbacını evde bıraksan olur mu?"lütfen...

"Düşünmeme izin ver hmm... hayır. Saat yedide attığım konumda ol!" Evet telefonu kapattı. Neden bu kadar enerjik?

Saat altı belkide hazırlanması gerekiyordu. Ceketini giydi ve çıktı. Restorana vardı, Fransizka galiba maaşını yeni almıştıda yemek ısmarlıyordu. Yanında yabancı olmayan bir ses duydu.

"Selam! Bir an gelmeyeceğini düşündüm. Beni sakın ekmeye kalkma." Kırbacını ,
korkutmak için gösteriyordu.

Restorana girip oturdular. Fransizka sessizdi, ilk defa... belkide konuya onun başlatması gerekiyordu.

"Eeee... baban nasıl?" Terliyordu garip şekilde.

"Papa? oh o... gayet iyi çok başarılı." Karma çatalını masaya vurdu. "Neden onun kadar başarılı değilim!"

"Mahkemeden uzaklaştırma aldığını duydum."

"Kapa çeneni." bu bir emirdi galiba.

Kısa bir süre sonra garson geldi. Fransizka sevinsin diye ona krep aldı.

"Krepler, hey karma hatırlıyor musun? AVM içindeyken krep yemiştik."

"Evet öyleydi." üzgün bir şekilde çatalıyla oynuyordu. Acıma hissetmişti belkide babasını çok umursordu.

"Çocukken çok farklıydın. Ne biliyim sanki daha sevecendin." Franziska yüzünü buruşturdu.Masadan kalkıp gidiyordu hesabı ödedi ama biraz erken çıkmıştı o yüzden Karma'yı takip etti.

"Oyuncağın hala sende mi?"

"Ne oyuncağı? çocuk değilim!"

"Kırmızı kedi figürü."Fran sustu belkide gerçekten hala elindeydi. Miles gülümsedi.

"Sana abi dediğim için papa bana kızmıştı.Biliyor musun Edgeworth papa seni yetimhaneye bırakmak üzereydi!"

"Normal sonuçta ergen bir çocuğa bakmayı istemez."

Fransizka , Miles'e sarıldı bu onu sevdiği için miydi? Belki.

Yeni normal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin