Sarah Willams neredeyse hayatının her döneminde çok başarılı ve güzel olmayı başarmış o kız...
Güzel ama bir o kadar da yalnız...
Sarah hayatındaki ilgiden çok mutsuzdu.
Anne ve babası... Onlar kızlarını küçüklükten beri sevgiyle değil de parayla büyüten ailelerdendi..Son sınıf öğrencisiydi ailesi son bir kaç görüşmede kızlarını normalden daha mutsuz görünce ona ne olduğunu sormak yerine bir hobi edindirmeye çalısmıslardı..
Kızlarını uzun süren çabalardan sonra özel piyano dersleri almaya ikna etmislerdiii.
Apar topar bir özel ders hocası bulmuşlardı.Bugün de ilk dersin olduğu gündü...
SARAH'S POV
Bugün dersimin ilk günüydü. Her zamanki gibi hevessizsim Annemi kırmamak için yaptığım şeylerden biri...Aşağıya ailemin çokça kullanmadığı müzik odasına girdim.
Hoca daha gelmemişti.
Ayaklarımı koltuğa uzatıp. Masadaki dergilere bakmaya başladım.Biraz sonra gelen adım sesleriyle kafamı kaldırdım.
"Öğretmenlerinizin yanında hep böyle mi oturusunuz?"
Karşımdaki kadını gördüğüm an ağızım açık kalmıştı.
Giydiği kırmızı saten gömleği.
Güzel fönlenmiş sarı saçları.
Vücudu.
Gözleri...Yaşadığım kısa süreli şoktan sonra hemen ayağı kalktım.
Elimi uzatım.
CAROL'S POV
koltukta oturan o kızı gördüğüm an aklım yerimden gidiyordu neredeyse.
Neredeyse çizilmiş gibi bir yüzü vardı.
Giydiği etek ve oturuşu o kadar yanlıstı ki iç çamasırını bile görebiliyordum.
Uzun zaman sonra birinden bu kadar etkilenmiştim.. . . . . . . . . . . . . . .
"Merhaba Sarah ben kusura bakmayın görmedim geldiğinizi."
"Kusura bakmadım. İlk sefer için"
Kadın kızın tekrar oturduğu koltuğa oturdu.
Kıza da oturması için işaret verdi.Çantasından çıkardığı sigarasını yaktı.
"Evet Sarah neden piyano çalmak istiyorsun söylesene?""Ben aslında istemiyorum."
Kadının yüzü değişti.
"Nasıl yani?"
"Ben bu aralar kendimi iyi hissetmiyorum ve ailemde bunun bana iyi geleceğini söyledi."
"Hm annlıyorum." Dedi kızın bacaklarında gözlerini gezdirirken...
.
.
.
.
Umarım beğeneceğiniz bir hikaye olur...⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers Pet. (GxG)
Teen FictionÇok güzeldi, çok kusursuz... Ama aynı zamanda da imkansız ....inspired by Carol