2.BÖLÜM SEANS

303 32 10
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum aşklarım 🤍🍒
.
.
.
.
Siz; Hani sen hep benimsin?
Şimdi neredesin nerede?

Siz; Hani verdiğin sözler
Hani ellerin nerede?

Siz; Hani huzur bulduğum mavi gözlerin nerede?

🖤; Asel yeter artık bıktım yazma

🖤; Adli işlemler başlatacağım artık.

Siz; Bu kadar mı bittim ben senin için Eray

🖤; Senden eser kalmadı bende Asel

🖤; Ve evet o kadar bittin bende hatta o kadar fazla bittin bende.

Mesajlardan çıktım madem ben bittiysem onun o da bende bitti.

"Abim hadi hazırsan çıkalım hemde çiçek dediki seansdan sonra yemeğe gidelim dedi ama önce çarşıya çıkacakmışız" abimle uyuduktan sonra tam tamına 4 gün geçmişti o 4 günde'de Erayın yeni numarasını buldum kendisi engellemek ile yetinmemiş numara değiştirmiş ti.

"Peki abi" dedim psikoloğs gitmeye karşıyım ama abim için gidiyordum kapıya doğru yürürken zil Çaldı kapıyı açtık kargocu.

"Merhaba Asel Demircan evde mi?" Beni soruyordu belki Eray dandı.

"Benim" sesim çok umutlu çıkmıştı.

"Buyrun şuraya imza atın lütfen" imzayı attım çoktan giydiğim ayakkabıları çıkarıp salona geçtim kargoyu açtım.

"Güzelim sen yinede çok ümitlenme olurmu"

"Yok yok kesin o bu sefer" dedim. Belki mektup'dur çok ince çünkü" dedim umutla Eray mektup lu şeyleri severdi.

"Peki"

Kargoyu açtım gördüğüm şeyle gözlerim dolmays başladı alltaki notu titreyen dudaklarımla sesli okumaya başladım.

"Aselcim bizim bir kızımız olacak senin ki doğmadı ama benim ki doğacak Eray kız bebeğimiz olacağı için çok mutlu kızımızın adını "Mehveş" koyacağız güzel mesajlarını bekliyorum~Neva"

Mehveş ismi Eray la benim gelecekte kurduğumuz hayallerden biriydi Mehveş ay gibi güzel yüzü ve kaderi olsun diye seçmiştik.

Benim kızım olmayacak ve asla Mehveş ismini koyamacağım yüzüme tokat yemiş gibi yeni yeni anlıyordum bunu ben asla anne olmayacaktım ve Eray beni asla sevmeyecekti.

"Aselim ağlama hadi güzelim" abimin sesi ile şoktan çıkmış gibi baktım yüzüne.

"Abi neden neden ben o üzülmesin diye çocuğumuzun öldüğünü bile söyleyemezken o onla kurduğum hayallerini başkası ile kuruyor abi ben hiçbirini yaşayamazken acıma bile saygı duymuyorlar abi ben neden ben neden" diye bağırdım. Abim gelip bana sarıldı.

"Geçecek güzelim hepsi geçecek hepsini atlatacağız söz veriyorum" dedi kafamı salladım dün ona söz vermiştim.

"Hadi gidelim abi" dedim zar zor çıkan sesimle.

"Tamam hadi çıkalım"
.
.
.
.
Önder klinik'e gelmiştik tabelaya bakmayı kesip abimi beklemeden içeri geçmiştim.

ASEL(Daddy İssues)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin