Anotimpurile.Cum ar putea fi catalogate acestea?Un om de stiinta ar incepe sa ne dea o definitie complicata.Un preot ne-ar spune ca este ceva dat de la Dumnezeu.O pitipoanca ar incepe sa ne enumere cat de mult colinda magazinele dupa hainele de sezon..
Dar pentru noi ce sunt?
Eu va voi da raspunsul,celdin perspectiva mea,evident.Nu vreau sa aud critici,fiecare om gandeste diferit,nimeni nu poate judeca asta.Si nu le voi lua in ordinea fireasca,ci in cea scolara mai degraba.
Toamna.Frunzele prind diferite culori amarui si batrane..care ne-ar putea caracteriza sufletul si mintea.
Clopotele incep sa bata,portile de fier ale batranei scolii se deschid...pentru cei mici este ceva nou,pentru cei mai mari incepe sezonul de a chiuli in baruri,cluburi,cafenele.
Pentru mine,este un chin.Imi pierd ore bune din viata intre patru pereti si un acoperis,suportand toate specimenele,care mai de care,batjocara si altele..
Dar apar acele materii care te intriga,te emotioneaza uneori!Ele sunt acel motiv pentru care nu te lasi inca batut de soarta,prin care atragi atentia profesorului cu atitudinea ta pozitiva!Iarna.Incep sa apara flori de ger la fereastra,la fel si sarbatorile,vacanta de iarna.
Nu ma intereseaza absolut deloc!Timpul liber este cheia pentru mine!Acea scurta vacanta primite din cauza unor zile nesemnificative pentru mine..
Mi se pare minunat sa stai sub o patura pe intuneric,sa bei ciocolata calda si sa te uiti la un anime bun!Primavara.Natura prinde viata,copacii se trezesc la viata,animalele ies din hibernare sau se intorc din tarile calde.
Frumos,cu adevarat frumos,dar acest lucru nu va tine mult.Scoala te prinde din urma,un nou semestru,un nou chin.
Insultele,invidia,rautatea..toate se intorc odata si-odata!Te vor urmari mereu,nu vei putea scapa,niciodata!Vara.Adio scoala,stres..Pitipoancele dispar,cocalarii la fel.Te aflii in mediul tau natural.
Caldura poate fi coplesitoare,dar bucuria linistii este minunata!O ador!La fel si inghetata!In concluzie,toate anotimpurile au avantaje si dezavantaje.Pana la urma,rele sunt toate,in felul lor orginal,pentru a reusi sa calce nervii persoanelor de toate tipurile.
CITEȘTI
TOCILARI
RandomCe spune dictionarul despre cuvantul "tocilar"? TOCILÁR, -Ă, tocilari, -e, s. m. și f. 1. Persoană care se ocupă cu ascuțitul instrumentelor de tăiat (la tocilă). 2. Fig. Elev sau student care își învață lecțiile pe dinafară, în mod mecanic; bucher...