De cand m-am nascut,am trait in aceasta realitate,care nu a avut vreodata un sens anume pentru mine.
De cand m-am nascut,desi nu am stiut cu adevarat de ce faceam mereu asta,am invatat cat am putut,m-au interesat anumite stiinte,toceam pentru o nota bunicica.De aproape un an am inceput sa ma uit la anime-uri.
Dintotdeauna am fost judecata pentru ce sunt,pentru ce imi place,pentru ce nu imi place,pentru ce fac,pentru ce simt.
Niciodata nu am inteles de ce oamenii sunt rai..pana am inceput sa merg la scoala.Am fost batjocorita,impinsa,lovita,injurata si facuta in toate felurile,doar pentru ca eram eu insumi.Profesorii nu puteau sa faca nimic,decat sa ignora sau sa tipe la acei copii ce-mi faceau aceste lucruri,dar in rest nimic,absolut nimic.
Dintotdeauna am crezut ca eroii sunt reali,dar sunt doar niste minciuni gogonate.Nu puteam sa le spun parintilor.Mama ar fi pornit imediat un scandal,iar tata nu facea mai nimic,nici macar nu cred ca ii pasa.
De multe ori am mers singura acasa..de multe ori m-am plimbat singura prin pauze,in speranta ca voi gasi pe cineva la fel..de multe ori am fost obosita psihic,am plans,dar nimeni nu am vazut.
Am fost doar eu si cu mine.
Nu exista un frate sau o sora mai mare,nu exista un verisor sau o verisoara careia sa-i pese de mine,nu exista nimeni.Unii mi-au fost prieteni,in ciuda acestor defecte.Fusesem invitata la petreceri doar pentru ca eram prietene cu fata simpatizata de toti,nu pentru ca ma doreau cu adevarat acolo,defapt,nimeni nu ma doarea acolo cu adevarat,decat ca pe o batjocura.
- De ce esti suparata?
- Nimeni nu ma suporta,absolut nimeni.
Cu timpul,am ajuns sa ma adaptez,dar cu greu in aceasta societate,suficient cat sa pot merge de la magazin si sa ma intorc in pestera mea.Am ajuns sa cunosc oameni ca mine,care simteau acelasi lucru.Si asta vreau sa-ti spun,draga cititorule,ca nu esti singur si ca mereu va fi cineva acolo..exact ca tine.Daca nu vine el din prima la tine,mergi tu la el.
Am invatat din propria experienta si sunt mandra de mine ca am rezistat.
CITEȘTI
TOCILARI
AcakCe spune dictionarul despre cuvantul "tocilar"? TOCILÁR, -Ă, tocilari, -e, s. m. și f. 1. Persoană care se ocupă cu ascuțitul instrumentelor de tăiat (la tocilă). 2. Fig. Elev sau student care își învață lecțiile pe dinafară, în mod mecanic; bucher...