Deel 2

342 8 0
                                    

Tijdsprong naar 19 mei

Vanuit Ashton
Morgen is het concert al! Eindelijk ga ik Zoë weer zien. 'Ashton! Ga je mee door Amsterdam met een rondvaartboot?' Vraagt Calum. 'Ja leuk!' Antwoord ik meteen. Met ze 4en Lopen we het hotel uit. Via een achter ingang gaan we eruit. Daar staat een busje voor ons klaar. Als we bij een rondvaartboot aankomen kunnen we meteen gaan. 'Wat is Amsterdam toch mooi' Zegt Calum.
Een tijdje later komen we weer bij De zelfde plek. Er staan allemaal gillende fans. Er valt me één meisje heel erg op. Ze is zo knap. Als we van de boot gaan Lopen we even naar De fans. Michael loopt naar een meisje met bruin baar. Luke naar een meisje waar van ik niet weet Wat voor kleur haar ze heeft. Calum naar een meisje met een bos haar. Ik loop naar het meisje toe die me op viel. 'OMG OMG JIJ BENT ASHTON AAHHHH OMG SELFIE?' gilt ze. Ik pak haar telefoon en maak een foto. 'Wat is je naam?' Vraag ik. 'A-Aniek' Zegt ze. 'Mooie naam' Zeg ik. 'D-dankje' Zegt ze. 'Ashton kom je nog?' Vraagt Luke Vanuit het busje. 'Sorry Aniek ik moet gaan hopelijk tot morgen doeii' Roep ik. 'Doeii Ashton I love you' Zegt ze met een glimlach op haar gezicht. We rijden weg. 'Zo Ashton is in love?' Plaagt Michael. 'Nee Helemaal niet' antwoord ik een beetje boos.

Vanuit Michael
Dat meisje waar mee ik praatte was zo knap. Haar naam is Megan. Ik heb haar Insta geregeld. Ik ga haar denk ik vanavond een DM sturen. Ik hoop dat ze er morgen ook is en dan VIP.

Vanuit Luke
Waarom was die fan zo knap? Haar naam is Ilse. Ze gaat morgen niet VIP naar het concert maar daar ga ik voor zorgen. Dat meisje waar mee Michael praatte is een vriendin van haar. Michael gaat zorgen dat ik haar Insta krijg.

Vanuit Calum
Ik denk alleen maar aan Kyra. Waarom is ze zo knap? Zal ik haar ooit nog zien? Ik hoop dat ze morgen komt. Ik moet en zal zorgen dat ze morgen backstage kan. Dan krijg word er gereageerd op Instagram. "KyraHood heeft gereageerd op uw foto". Snel ga ik naar haar Insta toe. Dit is haar Instagram. Ik stuur meteen een volgverzoek.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 01, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In love with my best friend?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu