Alperen bankta oturmuş geriye yaslanırken, arkadaşları kendi aralarında konuşmaya dalmıştı. Dün akşam yaptıkları halı saha maçı yüzünden tüm kemikleri sızlarken konuşmaya bile mecali yoktu. Sadece dinliyordu, elinden gelse dinlemekde istemezdi.
Beyni bile sızlıyordu.
"Orospu çocuğu Kadir'i bir daha çağırmayın, top gibi bir şey amına koyayım." dedi Özkan sinirle, dün gece maça çağırdıkları eleman çıt kırıldım olduğu için hepsinin siniri bozulmuştu.
"Sahada iki top olmaz." Uğur umursamazca konuştuğunda hepsi birden gülmeye başladılar.
"Aha geliyor bizim bebe."
Alperen gözlerini açıp, vücudunu dikleştirmeden anında hedefini buldu. Okul bahçesine giren takım elbiseli, genç hocayı gördüğünde ifadesi değişmedi.
"Yine tripli sanki amına koduğumun Kürdü."
Okulda bu yaşlarına kadar hiç genç bir hocaları olmamıştı, yeni atanan Devran Hoca kendilerinden beş yaş kadar büyüktü ve bu yüzden istemsizce onu bir öğretmen gibi görmüyorlardı.
Alperen uzun boylu, zayıf adamı gidene kadar izledi. Lise öğrencisine benziyordu, eğer ders sırasında beyaz gömleği giymeseydi onu yan sınıftan biri olduğunu düşünürdü zaten.
Geldiği ilk andan itibaren kurtlarla dolu sınıfa yaralı ceylan gibi düşmüştü.
Burada her hocaya bir lakap bulunur dalga geçilirdi ama hiçbir hoca öğrencilere müsamaha göstermez gerekirse müdüre şikayet ederlerdi.
Bu hocanın en dalga geçilecek özelliği ise, ne zaman kendisiyle dalga geçilip saygısızlık yapılsa bir çocuk gibi suratına asmasıydı. Alperen son yaşanan olayı hatırladığında sırıtmadan edemedi.
Sınıfa küsüp hiç sesini çıkarmadan oturmuştu, gözlerinin dolu dolu olduğunu gördüğünde ise hem şaşırmış hem de gülmeden edememişti.
Dün gece kendisine mesaj atma sebebini biliyordu, sınıfta en çok kendisinin sözü geçtiği için ona dert yakınmaya gelmişti belli ki. On dakikaya geleceğim deyip kendisini bekleyen hocayı unutmuş, yatmadan önce sohbet kısmında gezinirken mesajı fark etmişti.
Devran Hoca gözden kaybolurken telefonunu cebinden çıkarıp mesajlar kısmına girdi, en son görüldü bırakmıştı. Arkadaşları konuşmaya devam ederken klavyede parmaklarını gezdirdi.
Alperen: Hoca
Alperen: Ne konuşacaksan dersten önce konuşalım istersen.
görüldü
Devran Hoca yazıyor...
Devran Hoca: Birazdan dersim var 11-F'ye.
Alperen: Benim de dersim var
Devran Hoca yazıyor...
Devran Hoca: Tamam, sen dersine gir.
Alperen: Tamamdır hoca
Telefonu cebine iliştirip kafasını yeniden banka yasladı.
---
Kısa ve hızlı bölümler gelecek