Hejo kochani :)
Witam was wszystkich w jednym z speciali na 300 obserwujących!Jak już pewnie wiecie, bądź nie (idk) ta historia nie będzie taka zwyczajna. A mianowicie jest to Interactive Story czyli Interaktywna historia.
O cóż w niej chodzi?
Widziałam szczerze już kilka takich prób zrobienia takowej, jednak moja będzie oczywiście inna niż tamte pozostałe. Pierwsza sprawa ma się tak, że mamy już głównego bohatera przygotowanego z poszczególnymi cechami, wyglądem, historią itd. Zaraz wam go przedstawię, jednak najpierw może skończę tłumaczyć.
Ja będę normalnie pisać rozdział, jak do klasycznej książki. Jednak pod koniec rozdziału (bądź trochę wcześniej) pojawi się dylemat głównego bohatera. Jeżeli nastąpi on szybciej, będziecie mieli okazję zobaczyć co się stanie poprzez wybór jednej bądź drugiej opcji, jednak jeżeli będzie on na końcu, to tzw strzał w ciemno.Decyzje jakie podejmiecie będą miały wpływ na dalszą historię i drogę naszego bohatera i to wy ostatecznie wybierzecie, jak zakończą się jego losy. Być może książka skończy się jego śmiercią, a być może nie. Wszystko tak naprawdę wyniknie w trakcie. Ja mimo wszystko będę starać się realizować to, co mam w fabule i to, co mam zaplanowane. Ale co z tego wyniknie? Się zobaczy ;)
A teraz nasz główny bohater :3
Tak, tak, nie pomyliłam się. Naszym głównym bohaterem i w sumie też takim przyjacielem jest właśnie kocur. Przepraszam wszystkich, którzy chcieli kotkę :(Ale już skończę gadać od rzeczy i przejdźmy do samego bohatera.
A mianowicie ekhem. Nazywa się on Zacieniony Księżyc i jest nowo mianowanym wojownikiem w Klanie Mrozu. Jego charakter jak na razie jest taki bardzo NPC'towski, ale to dlatego, że z każdym waszym wyborem, jego charakter będzie się trochę zmieniał. Na lepsze, bądź na gorsze. Tak naprawdę to od was zależy, kim się on ostatecznie stanie.Co do jeszcze wyboru. Jeżeli chcecie wybrać jakąś decyzję w działaniu bohatera, musicie uzasadnić dlaczego. Np. gdyby pojawiło się pytanie czy zabić jakiegoś kota czy mu darować to piszecie mniej więcej tak...
Wybieram opcję 1 ponieważ ten kot posiada niezwykle niebezpieczne informacje, które mogą zaszkodzić naszemu głównemu bohaterowi w działaniu. Nie możemy pozwolić, aby jego partnerka się o tym dowiedziała
Coś w ten deseń. Właśnie takie głosy będą brane pod uwage. I od razu zaznaczam. Ja nie proszę o esej literaturoznawczy, tylko o jedno, max 4-5 zdań (oczywiście można więcej, ale też nie trzeba).
W przypadku remisu w głosach, wtedy robię dogrywkę, a mianowicie albo ktoś odda jeden głos na daną drogę, albo ją poprzez losowanie typuje, co będziemy robić. Jak długa będzie ta historia? Jeszcze nie wiem, heh. W sumie to ja nawet nie wiem, czy ta forma się przyjmie, więc póki co, mam w planach około 10 rozdziałów. Zobaczymy co z tego wyniknie i jak się to ostatecznie skończy. Więc tak, zapraszam do prologu :)
CZYTASZ
Wojownicy: |🌑|Trakt Zacienionego Księżyca |🌑| Interactive Story
FanfictionZacieniony Księżyc to nowo mianowany wojownik Klanu Mrozu. Mimo, że jest dość klasycznym NPC'tem, trochę gnębionym przez rówieśników, ma dwójkę przyjaciół: starszego o księżyc kocura imieniem Zwinny Ryś oraz młodszą o księżyc kotkę imieniem Owczy No...